شرایط خرید ملک در قبرس شمالی قبرس شمالی – قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

در این مقاله تصمیم داریم درباره شرایط خرید ملک در قبرس شمالی ، قیمت و مزایای آن صحبت کنیم. قبرس شمالی که به عنوان نگین مدیترانه شناخته میشود در شرق دریای مدیترانه واقع شده وجزو تفریحی ترین کشورهای منطقه می باشد. برای بررسی قیمت خرید خانه درقبرس شمالی در ادامه این مقاله با ما همراه […]

در این مقاله تصمیم داریم درباره شرایط خرید ملک در قبرس شمالی ، قیمت و مزایای آن صحبت کنیم. قبرس شمالی که به عنوان نگین مدیترانه شناخته میشود در شرق دریای مدیترانه واقع شده وجزو تفریحی ترین کشورهای منطقه می باشد. برای بررسی قیمت خرید خانه درقبرس شمالی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

قیمت خرید ملک در هر شهر و یا کشوری به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که از آن بین می توان به محله مورد نظر ، کیفیت ساخت خانه ، متریال مورد استفاده در خانه و … اشاره کرد. بطور مثال اگر شما ازمنطقه های خوب و معروف مانند لانگ بیچ را مد نظر داشته باشید قطعا قیمت بسیار متفاوت تر از سایر محله ها خواهد بود.

با این حال می توان یک رنج قیمتی برای خرید ملک در قبرس شمالی بیان کرد. میتوان گفت قیمت خرید خانه در قبرس شمالی از حدود شصت و پنج هزار پوند شروع شده و تا دو میلیون پوند میتواند متفاوت باشد. این موضوع حایز اهمیت است که خانه 65 هزار پوندی نیز خانه مناسبی است و خانه دو میلیون هزار پوندی معمولا مربوط به ویلاهای بسیار لوکس رو به دریا می باشد.

مراحل گرفتن خانه در قبرس شمالی

خرید هرگونه ملک اداری و مسکونی در قبرس شمالی به منزله سرمایه گذاری در قبرس شمالی بوده و میتواند منجر به دریافت اقامت از این کشور گردد. هر شهروند خارجی که توسط دولت قبرس شمالی منع ورود و یا سرمایه گذاری نگردیده باشد میتواند با اندکی سرمایه گذاری در قبرس شمالی شهروندی این کشور را دریافت نماید.

کدام مناطق جهت شرایط خرید ملک در قبرس شمالی مناسب هستند؟

1.لانگ بیچ

لانگ بیچ یکی از مناطق ساحلی در شرق قبرس شمالی می باشد. با گسترش تعداد سرمایه گذاران در این منطقه ، باعث پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه و در نتیجه فرصت سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس بسیار فراهم شده است.تا جایی که از نگاه مجله فوربز منطقه لانگ بیچ بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در سال 2023 شد. در مجموع لانگ بیچ یکی از انتخاب های بسیار خوب جهت خرید ملک در قبرس می باشد.

2.اسن تپه

هتل های پنج ستاره و به ویژه مرکز گلف باعث شهرت این منطقه شده است. این ناحیه از قبرس شمالی بسیار دنج است و برای کسانی که از شلوغی بیزار هستند بسیار مناسب می باشد.

3.لپتا

لپتا یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق این شهر گیرنه قبرس شمالی است. همچنین اکثر گردشگران به این منطقه علاقه بسیاری دارند. از آن جایی که لپتا بسیار نزدیک به مرکز شهر گیرنه است یکی از گرانترین مناطق قبرس شمالی نیز می باشد.

4.زیتنلیک

زیتنلیک را میتوان لوکس ترین منطقه قبرس شمالی دانست. اگر به فکر شرایط خرید ملک در قبرس شمالی و منطقه لوکس از این کشور هستید قطعا زیتنلیک انتخاب شما خواهد بود. در این منطقه ویلا هایی با معماری مدرن و لوکس ، همراه با چشم اندازی به کوهای سر سبز گیرنه است.

6.مراکز کشور قبرس شمالی

این مناطق از شهرها مناسب کسانی است که دسترسی و خرید برای آن ها حرف اول را می زند. البته باید به این موضوع توجه داشت که این محل ها نسبت به بقیه نقاط قبرس بسیار شلوغ می باشد.

چرا باید در قبرس شمالی خانه بخریم؟

شاید اولین سوالی که به ذهن هرکسی برسد این است که مزیت خرید خانه و ملک در این کشور مدیترانه ای چه چیز هایی است؟ پس این موضوع را با مواردی برای شما شرح می دهیم:

  • از لحاظ قیمت و هزینه ، مسکن و ملک در قبرس شمالی از دیگر کشورهای اروپایی و حتی از برخی از شهر های ایران نیز ارزان تر می باشد.
  • هر نوع ملک و مسکونی ، با هر قیمت و کیفیتی در این کشور برای خرید و سرمایه گذاری پیدا می شود.
  • آرامش و امنیت در قبرس شمالی و بخصوص منطقه لانگ بیچ بسیار بالا می باشد.
  • امکان خرید به صورت اقساطی و دریافت وام برای خرید خانه وجود دارد.
  • این کشور از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و قطعا با زندگی در قبرس شمالی عاشق آن خواهید شد.
  • تفریحات متنوع و ساحلی در نزدیکی شما خواهد بود ،‌ پس برای تفریح و خوش گذرانی نیز کشور بسیار خوبی می باشد.
  • هم آپارتمان های نوساز و هم خانه های قدیمی وجود دارد.
  • هم آپارتمان های مبله و هم خالی و بدون وسایل برای خرید فراهم می باشد.
  • دسترسی ها برای رسیدن به مراکز خرید، بیمارستان ها و … بسیار آسان است.
  • معامله ملک در فضایی بسیار امن و با بررسی دولت صورت می پذیرد و براحتی می توانید اعتماد کنید.
  • سرمایه گذاران خارجی و بین المللی زیادی در آن اقدام به خرید ملک و خانه نموده اند.
  • با بررسی و مطالعه موارد بالا قطعا شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که شرایط خرید ملک در قبرس شمالی بسیار مناسب بوده و انتخاب خوبی خواهد بود.

اجاره خانه در قبرس شمالی

در جمهوری ترک قبرس شمالی که در هر فصل از سال میزبان تعداد زیادی گردشگر است و همچنین جمعیت دانشجویی زیادی دارد، علاقه به اجاره آپارتمان و خانه بسیار زیاد است. افرادی که در دوره ­های مختلف، دنبال اجاره خانه در قبرس شمالی هستند می­توانند متوجه شوند که این بازار همیشه در این کشور کاملاً فعال است.

سخن پایانی
در کل کشور قبرس شمالی از لحاظ خرید ملک و سرمایه گذاری بسیار مناسب است. اگر به فکر خرید خانه در شهر قبرس شمالی می باشید قبرس آنلاین می تواند به شما کمک بسزایی داشته باشد. شهر ها و خانه های بسیار زیبایی جهت انتخاب وجود دارد ، پس در مرحله اول انتخاب مشاوران خوب مهمترین پارامتر جهت خرید خانه در قبرس شمالی می باشد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.