جدیدترین کدهای تخفیف فیلیمو را اینجا دریافت کنید! تخفیف‌های خرید یا تمدید اشتراک

اگر از طرفداران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی هستید، احتمالا نام پلتفرم‌هایی مثل فیلیمو، نماوا، فیلم نت و… به گوشتان خورده است. امروزه از طریق این اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را مشاهده کنید. برای این کار کافیست به پلتفرم مورد نظر خود مراجعه نمایید. […]

اگر از طرفداران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی هستید، احتمالا نام پلتفرم‌هایی مثل فیلیمو، نماوا، فیلم نت و… به گوشتان خورده است. امروزه از طریق این اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌ها می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را مشاهده کنید. برای این کار کافیست به پلتفرم مورد نظر خود مراجعه نمایید. در مرحله بعد باید اشتراک مدنظر خود (ماهیانه، سه ماه و…) را انتخاب و خریداری کنید. با این کار می‌توانید در مدت زمان مشخص شده، به تمام فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. البته توجه کنید که اکثر پلتفرم‌ها کدهای تخفیفی مثل کد تخفیف اشتراک رایگان نماوا، کد تخفیف فیلیمو و… را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند. در ادامه بیشتر درباره پلتفرمی مثل فیلیمو و انواع کدهای تخفیف آن صحبت خواهیم کرد.

تماشای فیلم

فیلیمو؛ پلتفرمی برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

از سال 1394، فیلیمو در قالب یک اپلیکیشن در دسترس عموم افراد قرار گرفت و توانست رقیب خوبی برای نمونه‌های خارجی خود مثل Netflix باشد. فیلیمو پس از سال‌ها تلاش و پشت سر گذاشتن سختی‌های زیاد، توانست حدود 20 هزار فیلم و سریال را جمع‌آوری و در آرشیو خود قرار دهد. در ادامه درباره برخی از ویژ‌گی‌های فیلیمو که باعث افزایش محبوبیت این پلتفرم شده صحبت خواهیم کرد.

تنوع فیلم و سریال و دسته‌بندی مناسب فیلیمو

فیلیمو برای راحتی هرچه بیشتر کاربران خود و همچنین برای دسترسی سریع‌تر آن‌ها، دسته‌بندی‌های متنوعی را ایجاد کرده است. امروزه شما می‌توانید به‌راحتی آثار ویدئویی مختلفی را در دسته‌بندی‌هایی مثل تاریخی، اکشن، عاشقانه، کمدی، وحشت، تاک شو و… در فیلیمو مشاهده کنید. برای پیدا کردن فیلم یا سریال مورد علاقه خود، کافیست وارد پلتفرم فیلیمو شوید و با کمک دسته‌بندی‌های این مجموعه، اثر ویدئویی محبوب خود را تماشا کنید.

سریال‌ها و فیلم‌های اختصاصی در فیلیمو

برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها تنها از این پلتفرم قابل تماشا هستند و در لیست سریال‌ها و فیلم‌های اختصاصی این مجموعه قرار دارند. مجموعه‌های مثل جوکر، صداتو، جیران، هم گناه، رهایم کن و… از این دست محتواها هستند. از دیگر افتخارات فیلیمو می‌توان به اسپانسر شدن این مجموعه جهت ساخت سریال نهنگ آبی اشاره کرد. در ادامه برخی از این محتواهای اختصاصی را بیشتر معرفی می‌کنیم.

فیلیمو

کدهای تخفیف فیلیمو

تخفیف یکی از بهترین و کارآمدترین شیوه‌ها برای جذب مخاطب است. امروزه تمام پلتفرم‌های آنلاین و محبوب از این شیوه برای افزایش رضایت کاربران خود استفاده می‌کنند. فیلیمو نیز یکی از این مجموعه‌هاست که همواره تخفیف‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را برای مخاطبین خود در نظر گرفته است.

کد تخفیف اشتراک رایگان فیلیمو

همان‌طور که می‌دانید و پیش‌تر نیز اشاره کردیم، برای تماشای فیلم و سریال از فیلیمو، لازم است اشتراک تهیه کنید. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید یک کد تخفیف وجود دارد که می‌توانید از طریق آن به‌صورت کاملا رایگان اشتراک مورد نظر خود را تهیه کنید. فیلیمو این کد را تحت عنوان کد تخفیف اشتراک رایگان فیلیمو در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اگر اهل فیلم و سریال باشید احتمالا نام سریال خانگی گناه فرشته را با بازی شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، مهدی سلطانی سروستانی و… شنیده‌اید. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف regver3 یک اشتراک 3 روزه رایگان دریافت کنید و بدون صرف هزینه و کاملا قانونی به تماشای این سریال جذاب بنشینید.

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

اشتراک‌های موجود در فیلیمو شامل اشتراک یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، یکی از این سه اشتراک را تهیه کنید. فیلیمو کد تخفیفی را برای خرید اشتراک یک ماهه در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اگر در دسته افرادی هستید که به ژانر کمدی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم سریال نیسان آبی را از دست ندهید. این سریال جذاب به کارگردانی منوچهر هادی، در دو فصل ساخته شده و هم‌اکنون فصل دوم آن در حال پخش است. با استفاده از کد تخفیف یک ماهه فیلیمو nr20a می‌توانید این سریال را با پرداخت هزینه کمتر مشاهده و لحظات شادی را تجربه کنید.

کد تخفیف اشتراک فیلیمو

کمتر کسی است که امروزه نام رئالیتی شوی جدید مهران مدیری به نام اسکار را نشنیده باشد. مهمانان این برنامه همگی از دسته افراد مشهور هستند که باید چالش‌هایی را در حین برنامه انجام دهند. اگر دوست دارید این برنامه را با حداقل هزینه در فیلیمو تماشا کنید، پیشنهاد می‌کنیم از کد تخفیف 50 درصدی فیلیمو غافل نشوید. اگر در هنگام خرید اشتراک کد ocs10 را در کادر مشخص شده وارد کنید، تنها 50 درصد از هزینه کل اشتراک را پرداخت خواهید کرد.

کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو

به عنوان آخرین کد تخفیف فیلیمو قصد داریم کد تخفیف fs980 را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این کد می‌توانید برای خرید اشتراک فیلیمو مدرسه، 90 درصد تخفیف دریافت کنید. فیلیمو مدرسه یک زیرمجموعه از فیلیمو است که به محتواهای ویدیویی آموزشی اختصاص دارد و مخاطب آن دانش‌آموزان پایه‌های پیش‌دبستانی تا دوازدهم هستند.

در جدول زیر، کدهای تخفیفی که معرفی شد را گردآوری کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید کد مورد نظر خود را با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید. توجه کنید که کدهای تخفیف به مرور زمان ممکن است منقضی شوند ولی همیشه می‌توانید در موپُن، جدیدترین کدها را دریافت و استفاده کنید.

نوع تخفیف کد تخفیف میزان تخفیف
کد تخفیف اشتراک رایگان فیلیمو regver3 100 درصد
کد تخفیف فیلیمو یک ماهه nr20a 50 درصد
کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو مدرسه fs980 90 درصد
کد تخفیف اشتراک فیلیمو ocs10 50 درصد

فیلم نت

شاید شما بتوانید در گوگل نیز فیلم یا سریال مورد نظر خود را جست‌وجو کنید و به تماشای آن بنشینید اما مشاهده فیلم و سریال به این شکل قطعا باعث افزایش اینترنت مصرفی شما می‌شود. استفاده از پلتفرم‌هایی مثل فیلم نت باعث می‌شود با مصرف حجم اینترنت مناسب، بتوانید بی‌نهایت فیلم و سریال مشاهده کنید.

فیلم نت فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد. این مجموعه در مدت زمان کوتاهی توانست در لیست پلتفرم‌های محبوب و پرطرفدار ایرانی قرار بگیرد. شما می‌توانید به‌راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز که دوست دارید، فیلم و سریال مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

فیلم نت علاوه‌بر فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی‌تری که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، فیلم‌های تازه اکران شده (روی پرده سینما) را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. البته توجه کنید که برای تماشای این فیلم‌ها باید هزینه‌ای را تحت عنوان بلیط اکران آنلاین پرداخت کنید.

قیمت مناسب فیلم نت

شاید امروزه تنوع پلتفرم‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار زیاد باشد اما یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده فیلم نت در دسته اپلیکیشن‌های محبوب قرار بگیرد، قیمت مناسب اشتراک آن است. درست است که برای مشاهده فیلم‌‌ها، سریال‌ها، تاک شوها و… در فیلم نت نیز نیاز است اشتراک تهیه کنید اما هزینه این اشتراک‌ها بسیار منصفانه و مقرون‌به‌صرفه است. علاوه‌بر این شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف فیلم نت، با پرداخت هزینه کمتر، اشتراک مورد نظر خود را خریداری کنید.

ارائه خدمات به ناشنوایان توسط فیلم نت

فیلم نت برای برخی از فیلم‌ها و سریال‌های بسیار معروف خود، نسخه ناشنوایان را نیز ارائه داده است. با این کار ناشنوایان نیز می‌توانند به‌راحتی فیلم و سریال مورد علاقه خود را مشاهده کرده و از آن لذت ببرند. امید است به مرور زمان فیلم نت به فیلم‌ها و سریال‌هایی که نسخه ویژه ناشنوایان روی آن قرار دارد اضافه کند.

فیلم نت

نماوا

از دیگر پلتفرم‌های محبوب و پرطرفدار در زمینه فیلم وسریال، می‌توانیم به نماوا اشاره کنیم. برخی از افراد بر این تصورند که چون نماوا یک پلتفرم ایرانی است پس تنها می‌توان فیلم و سریال‌های ایرانی را در آن تماشا کرد. این در حالی است که این باور درست نیست و شما با ورود به نماوا وارد دنیای سینمایی کل جهان خواهید شد.

در سال‌های ابتدایی آغاز به کار این مجموعه یعنی از سال 1392 این پلتفرم با نام مووی لند (سرزمین فیلم) فعالیت می‌کرد. بعد از گذشت 3 سال، یعنی از سال 1395 نام این پلتفرم به نماوا تغییر پیدا کرد و تا به الان با همین نام تجاری در حال فعالیت است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اولین محتوایی که از این مجموعه پخش شد، سریال سال‌های دور از خانه بود.

دسترسی راحت به آرشیو فیلم‌ها و سریال‌ها در نماوا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه که باعث شده روز به روز به طرفداران آن اضافه شود، سهولت در دسترسی به فیلم و سریال‌های موجود در آن است. دوست دارید فیلم و سریال مورد علاقه خود را در گوشی مشاهده کنید یا لپ‌تاپ؟ نماوا برای تمام سیستم‌های عامل و تمام دستگاه‌ها اپلیکیشن در نسخه مخصوص به همان دستگاه را ارائه کرده است. پس فرقی نمی‌کند سیستم عامل گوشی شما اندروید است یا ios، شما می‌توانید به‌راحتی اپلیکیشن مناسب برای گوشی خود را دانلود کنید و به تماشای فیلم و سریال محبوب خود بنشینید.

دسترسی به دو زبان در حین تماشای محتوای نماوا

در دنیای امروزی که تقویت زبان انگلیسی یکی از دغدغه‌های تمامی افراد است، مشخص شده که مشاهده فیلم و سریال می‌تواند بیشترین کمک را به شما بکند. شما با مراجعه به پلتفرم نماوا می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌ها را به‌همراه زیرنویس فارسی یا انگلیسی مشاهده کنید. ممکن است علاوه‌بر تقویت زبان دلایل دیگری نیز برای مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها با زیرنویس فارسی یا انگلیسی داشته باشید. در هر صورت نماوا این امکان را به‌راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

پشتیبانی عالی نماوا

طبق گزارشات به دست آمده، اکثر کاربران نماوا از استفاده از آن راضی هستند و در این مجموعه کمترین شکایت و مشکل ثبت شده است. با این حال نماوا از یک تیم قوی و کاربلد تحت عنوان تیم پشتیبانی استفاده کرده است. شما می‌توانید در هفت روز هفته و به‌صورت 24 ساعته مشکلات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با اپراتورهای پشتیبانی این مجموعه در میان بگذارید. اپراتورهای پشتیبانی مجموعه نماوا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

نماوا

نماوا

موپُن، منبعی معتبر برای کدهای تخفیف فیلیمو، نماوا و فیلم نت

درست است که می‌گوییم پلتفرم‌های مختلف برای جذب مشتری، کدهای تخفیف متنوعی را ارائه می‌دهند اما سوال اینجاست چگونه می‌توانیم به این کدهای تخفیف دسترسی داشته باشیم؟ راه‌ها و روش‌های مختلفی برای پیدا کردن کد تخفیف مورد نظر شما وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن است.

موپُن سال‌هاست در زمینه جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف فروشگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف ایرانی و آنلاین فعالیت می‌کند. از طریق این مجموعه علاوه‌بر پیدا کردن کد تخفیف پلتفرم‌هایی مثل نماوا، فیلیمو و فیلم نت می‌توانید کد تخفیف فروشگاه‌های دیگر مثل دیجی کالا، اسنپ فود، اکالا و… را نیز پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن و استفاده از کدهای تخفیف موپُن

فرض کنید قصد دارید کدهای تخفیف فروشگاه دیجی کالا را پیدا کنید. کافیست در نوار جست‌وجوی این مجموعه نام دیجی کالا را سرچ کنید. با این کار لیست تمام کدهای تخفیف این مجموعه مثل کد ارسال رایگان دیجی کالا و… به شما نشان داده می‌شود.

برای آگاهی از شرایط کد تخفیف مورد نظرتان، کافیست روی گزینه مشاهده کلیک کنید. با این کار، تمام محدودیت‌ها و شرایط کد تخفیف به شما نشان داده خواهد شد. در صورتی که این شرایط با خرید شما تطابق داشت، کد تخفیف را کپی کنید تا حین خرید خود از آن استفاده کنید.

بعد از پیدا کردن کد تخفیف مورد نظرتان، کافیست در هنگام نهایی کردن خریدتان، در کادر مشخص شده، کد تخفیف را وارد کنید. این کد به صورت خودکار بررسی خواهد شد و در صورت تطابق با خرید شما، از مبلغ کل فاکتور شما به اندازه تخفیف کد، کسر می‌شود.

جمع‌بندی

امروزه شما می‌توانید تنها با چند کلیک از جدیدترین و به‌روزترین فیلم‌ها تا قدیمی‌ترین آن‌ها را در پلتفرم‌هایی مثل فیلمو، نماوا و… مشاهده کنید. تنوع فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این پلتفرم‌ها باعث شده تا روز به روز به تعداد کاربران این مجموعه‌ها افزوده شود. علاوه‌بر این اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید می‌توانید از کدهای تخفیف موجود در وب‌سایت‌ موپُن نیز استفاده کنید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.