توری پلیسه چیست؟ آشنایی با انواع توری پلیسه و قیمت آن‌ها

یکی از پرکاربردترین توری‌هایی که برای پوشش یک قاب مانند پنجره یا درب بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد، توری پلیسه است. این توری‌ها از جنس پلی استرین ساخته می‌شوند و در قاب چوبی، یو پی وی سی و آلومینیومی به فروش می‌رسند. با توجه به اینکه بخواهید این توری‌ها را در چه مکانی مورد استفاده قرار دهید باید از نوع مناسب آن ها استفاده کنید. نصب توری‌های پلیسه کار آسانی است و به همین دلیل این روزها از این توری‌ها برای استفاده در مکان‌های تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. در ادامه مطلب به معرفی انواع توری پل...

به گزارش گروه ساختمانیکی از پرکاربردترین توری‌هایی که برای پوشش یک قاب مانند پنجره یا درب بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد، توری پلیسه است. این توری‌ها از جنس پلی استرین ساخته می‌شوند و در قاب چوبی، یو پی وی سی و آلومینیومی به فروش می‌رسند. با توجه به اینکه بخواهید این توری‌ها را در چه مکانی مورد استفاده قرار دهید باید از نوع مناسب آن ها استفاده کنید. نصب توری‌های پلیسه کار آسانی است و به همین دلیل این روزها از این توری‌ها برای استفاده در مکان‌های تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. در ادامه مطلب به معرفی انواع توری پلیسه موجود در بازار میپردازیم.

بهترین توری پلیسه

با توجه به اینکه توری‌های پلیسه انواع مختلفی دارند، می‌توان بهترین نوع توری را توری مگنتی یا مغناطیسی دانست. امروزه این محصول در بازار به فراوانی به فروش می‌رسد و می‌توان بدون احتیاج به پیچ و مهره آن را در تنه پنجره نصب کرد. به دلیل خاصیت مغناطیسی که در این توری‌ها وجود دارد می‌توان آن ها را به راحتی به قاب پنجره چسباند.

توری‌های پلیسه که مخصوص پنجره‌های یو پی وی سی تولید می‌شوند با جنس فایبرگلاس و کیفیت بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. از آنجایی که این توری‌ها شفافیت بالایی دارند، میزان دید را کاهش نخواهند داد.‌ اگر بخواهید یکی دیگر از بهترین توری‌ها را بشناسید باید بگوییم که توری‌های شفاف پلیسه یکی دیگر از بهترین توری‌ها برای پوشش پنجره و درب شناخته می‌شوند.

برای پنجره‌های آهنی می‌توان از توری پلیسه تک فریم استفاده کرد. برای جداره‌های آهنی ناهموار هم توری‌های پلیسه دبل فریم گزینه مناسبی هستند. با توجه به اینکه توری‌های پلیسه انواع مختلفی دارند می‌توانید با توجه به نیازی که دارید از آن ها استفاده کنید. استفاده از این توری‌ها با مزایای زیادی همراه خواهد شد. قیمت هر یک از توری‌های پلیسه با توجه به ویژگی‌هایی که دارند مختلف است.

بهترین توری پلیسه – تصویر 1

توری‌ پلیسه بالکن

اگر بخواهیم بهترین توری را برای درب بالکن معرفی کنیم، می‌توانیم به توری‌های آکاردئونی اشاره کنیم. باز و بسته شدن این توری‌ها به شکل کرکره است و به راحتی می‌توان آن ها را جمع کرد. این توری‌ها دوام و استحکام بسیار زیادی دارند و به راحتی دچار آسیب نخواهند شد. توری‌های بالکن پلیسه‌ای را می‌توان از راست به چپ یا از چپ به راست با توجه به شرایط درب نصب کرد.

قیمت توری‌های بالکنی با توجه به شرایط مختلف متفاوت می‌شود. ابعاد درب و پنجره به عنوان مهمترین فاکتور موثر در هزینه ساخت این توری است. از عوامل دیگر در قیمت این محصول می‌توان به هزینه نصب جابجایی و انتقال آن اشاره کرد. هزینه تولید این توری‌ها نیز با توجه به ابعادی که شما به فروشنده ارائه می‌دهید متفاوت می‌شود. با توجه به اینکه برای رنگ توری‌ها می‌توان از رنگ‌های با کیفیت و مختلفی استفاده کرد هزینه رنگ یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت نهایی این محصول است.

 هرچه تعداد درب و پنجره شما بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای خرید این توری‌ها پرداخت کنید‌ توری بالکنی با کیفیت بالایی تولید می‌شود و در شرایط جوی مقاومت بالایی از خود نشان خواهند داد. با توجه به اینکه از چه متریال و مواد اولیه در تولید این محصول استفاده شود کیفیت مختلفی پیدا کرده و با قیمت‌های گوناگونی نیز به فروش می‌رسد. نصب توری پلیسه نیز با هزینه‌های مختلفی انجام می‌شود. هرچه نصب توری راحت‌تر باشد و زمان کمتری برای آن صرف شود هزینه کمتری نیز از شما دریافت خواهد شد.

توری پلیسه بالکن – تصویر 2

توری پلیسه کشویی

توری‌ پلیسه کشویی به انواع مختلف تک فریم و دبل فریم تقسیم می‌شوند. در نوع اول باید پروفیل‌ها با یکدیگر سینک شده و نصب شوند. در توری‌های کشویی دبل فریم باید از قفل آهنربایی برای نصب آن ها استفاده شود. در این شرایط باید از آهنرباهای قوی در داخل پروفیل‌ها استفاده شود تا بتوان آن ها را به درستی نصب کرد. آهنرباها باعث می‌شوند که کار قفل شدن تور به درستی انجام شود. قیمت توری‌های پلیسه کشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

توری‌های تک فریم نسبت به دبل پریم با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. رنگ این توری‌ها نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن ها می‌گذارد. یکی از مزایای استفاده از توری‌های دبل فریم، جدا بودن بخش توری خور آن از قاب است. در این شرایط می‌توان توری را به راحتی از قاب جدا کرد و شست. تعمیر و سرویس این توری‌ها نیز بسیار آسان است؛ زیرا می‌توان آن را تعمیر کرد و مجدداً درون قاب قرار داد.

 این روزها استفاده از توری‌های کشویی در قسمت‌های مختلف ساختمان‌های تجاری و مسکونی بسیار رایج شده است. از عوامل موثر دیگر در قیمت این محصول می‌توان به ابعاد و سایز درب و پنجره نیز اشاره کرد. هرچه کیفیت این محصول بیشتر باشد باید هزینه بیشتری برای خرید آن پرداخت. مجموعه‌های زیادی هستند که این محصول را به فروش می‌رسانند. با توجه به اینکه شما چه برند و چه فروشگاهی را برای خرید خود انتخاب می‌کنید باید هزینه‌های مختلفی برای خرید این محصولات پرداخت کنید.

توری پلیسه کشویی – تصویر 3

مزایای استفاده از توری‌ پلیسه

از مزایای استفاده از توری‌های پلیسه می‌توان به نصب سریع و آسان آن ها اشاره کرد. در صورتی که یک پروفیل مناسب برای توری‌ها انتخاب شود، می‌توان این توری‌ها را با سرعت بسیار بالایی در چهارچوب قرار داد. توری‌های پلیسه تنوع بسیار زیادی در قالب و سایز خود دارند و در هر جهتی نصب می‌شوند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به مقاومت و دوام بالای آن ها اشاره کرد.

توری‌های پلیسه باعث کاهش آلودگی می‌شوند و می‌توانید بدون کاهش دید از آن ها در محیط منزل خود استفاده کنید. از مزایای دیگر این محصول می‌توان به رنگ بندی متنوع و مطابق با پروفیل درب و پنجره اشاره کرد.

توری پلیسه – تصویر 4

قیمت توری پلیسه وابسته به چیست؟

قیمت توری‌ پلیسه وابسته به عوامل مختلفی است و نمی‌توان هزینه ثابتی برای هر یک از آن ها بیان کرد. این روزها نوسانات ارز تاثیر زیادی در قیمت فروش همه محصولاتی که در بازار وجود دارند، می‌گذارند. با توجه به تنوع بالای این محصول هر یک از آن ها با قیمت‌های گوناگونی به فروش می‌رسند. از عوامل موثر در قیمت توری‌های پلیسه می‌توان به برند و تولید کننده آن اشاره کرد.

 هرچه برای تولید توری‌ها از مواد اولیه بهتری استفاده شود، قیمت فروش آنها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اینکه این محصول به چه صورتی به دست مشتری برسد نیز تاثیر زیادی در هزینه خرید و فروش آن می‌گذرد. اگر شما بتوانید توری‌های پلیسه را به صورت مستقیم از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید هزینه خرید آن برای شما بسیار مناسب و به صرفه خواهد شد.

 ابعاد و سایزی که شما برای تولید توری نظر می‌گیرید هم تاثیر زیادی در قیمت آن می‌گذارد. هرچه درب و پنجره‌های بیشتری را بخواهید با این توری‌ها پوشش دهید باید هزینه بالاتری را صرف کنید. از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت این محصول می‌توان به رنگی که روی توری‌ها استفاده می‌شود نیز اشاره کرد. اگر بخواهید رنگ توری‌ها را با قاب هماهنگ کنید، باید هزینه بیشتری برای خرید خود صرف کنید.

 روش خرید شما نیز تاثیر زیادی در قیمت این محصول می‌گذارد. اگر به صورت حضوری این محصول را خریداری کنید باید هزینه‌هایی را برای رفت و آمد در نظر بگیرید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

ساخت ویلا چوبی در گیلان