فلاش تانک توکار گبریت + همه چیز درباره فلاش تانک های توکار

در هنگام خرید فلاش تانک، طراحی و عملکرد فلاش تانک‌ها از مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید آنها توسط مصرف کنندگان است. گبریت، یکی از برندهای شناخته شده در تولید لوازم بهداشتی و سرامیک حمام، با ارائه فلاش تانک‎های توکار، در مدل های مختلف با ویژگی های متنوع، تجربه استفاده از سرویس بهداشتی را بهبود بخشیده است. این شرکت با ارائه محصولاتی که ترکیبی از طراحی مدرن و کارایی عملی هستند، توانسته است به یکی از انتخاب های اصلی مشتریان در این زمینه تبدیل شود.

فلاش تانک توکار گبریت

در هنگام خرید فلاش تانک، طراحی و عملکرد فلاش تانک‌ها از مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید آنها توسط مصرف کنندگان است. گبریت، یکی از برندهای شناخته شده در تولید لوازم بهداشتی و سرامیک حمام، با ارائه فلاش تانک‎های توکار، در مدل های مختلف با ویژگی های متنوع، تجربه استفاده از سرویس بهداشتی را بهبود بخشیده است. این شرکت با ارائه محصولاتی که ترکیبی از طراحی مدرن و کارایی عملی هستند، توانسته است به یکی از انتخاب های اصلی مشتریان در این زمینه تبدیل شود.

یکی از موضوعات مهمی که باید در طراحی سرویس بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد، استفاده‌ بهینه از فضا است. یکی از راه‌های ‌استفاده بهینه از فضا، به‌کارگیری فلاش تانک توکار است. فلاش تانک‌های توکار گبریت، با طراحی مدرن و ظریف خود، به خوبی با انواع دکوراسیون های داخلی هماهنگ می شوند. این محصولات، علاوه بر زیبایی ظاهری، از کیفیت ساخت مناسبی نیز برخوردارند. استفاده از مواد اولیه مقاوم در برابر خوردگی، باعث شده است تا این فلاش تانک ها طول عمر مناسبی داشته باشند.

فلاش تانک وال هنگ گبریت – تصویر 1

فلاش‌های تانک توکار گبریت در سه مدل مختلف و با ویژگی‌های متنوع و مدرن ارائه میشوند:

فلاش تانک توکار گبریت آلفا : این مدل ، برای فضاهای کوچک یا زمانی که به عمق نصب کمتری نیاز دارید، ایده آل است. این مدل، کوچک و فشرده طراحی شده است تا در محدودیت های فضایی به راحتی نصب شود. استفاده از مکانیزم توکار آلفا، معمولا برای وال هنگ ها میباشد اما برای توالت های ایرانی (سرویس های شرقی) نیز میتونا از آنها استفاده کرد. فلاش تانک های گبریت آلفا در دو مدل فلاش تانک وال هنگ 8 سانت و فلاش تانک توکار وال هنگ 12 سانت تولید میشوند. استراکچر ویژه فلاش تانک وال هنگ توکار گبریت مدل آلفا میتواند تا 400 کیلوگرم وزن را در  حالتی که وال هنگ ( توالت فرنگی) بر روی دیوار نصب شده است به سادگی تحمل کند.

فلاش تانک توکار گبریت سیگما : این مدل پرفروش ترین و پرکاربردترین فلاش تانک توکار گبریت است. فلاش تانک گبریت سیگما دارای ابعاد و عمق استاندارد و مناسب برای نصب در انواع محیط‌ها است. به دلیل قابلیت‌های متنوع و نصب و استفاده آسان، فلاش تانک گبریت سیگما گزینه محبوب و توصیه شده‌ای برای طیف گسترده ای از کاربرد ها می‌باشد.

فلاش تانک توکار گبریت امگا : مدل امگا لوکس ترین و گرانترین مدل در بین این سه مدل است. مدل امگا دارای قابلیت های پیشرفته ای مانند سیستم صرفه جویی در آب بیشتر، سیستم ضد چکه و .. است که آن را به انتخاب مناسبی برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال یک فلاش تانک با ویژگی های پیشرفته و ظاهر لوکس هستند.

فلاش تانک توکار گبریت – تصویر 2

مزایای فلاش تانک‌های توکار گبریت

  • سیستم تخلیه قوی و کارآمد:  تمامی فلاش تانک های توکار گبریت دارای سیستم تخلیه قدرتمندی هستند که به طور کامل کاسه توالت را تمیز می کند و باعث بهداشت محیط میشود.
  • سیستم صرفه جویی در آب:  یکی از ویژگی های مهم فلاش تانک‌های گبریت، کارایی و صرفه جویی در مصرف آب است. این محصولات با بهره‌گیری از سیستم‌های تخلیه آب دوگانه (3 و 6 لیتر)، امکان تنظیم میزان آب مصرفی را فراهم می کنند. این ویژگی، علاوه بر حفظ محیط زیست، هزینه‌های مصرف آب را نیز کاهش می دهد.
  • قابلیت تنظیم ارتفاع: می توانید ارتفاع دکمه فلاش را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.
  •   گارانتی طولانی مدت:  علاوه بر ویژگی های فنی و طراحی، گبریت همواره به دنبال ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان خود است. تیم پشتیبانی این شرکت، با پاسخگویی سریع و ارائه راهکارهای مناسب، اطمینان خاطر مصرف کنندگان را جلب می کند.

فلاش تانک توکار گبریت – تصویر 3

راهنمای خرید فلاش تانک توکار

برای خرید فلاش تانک توکار، باید به یک سری نکات توجه کرد، برای مثال:

·         ابعاد فضای پشت دیوار: قبل از خرید فلاش تانک توکار، فضای موجود در پشت دیوار را اندازه گیری کنید و بر اساس فضای موجود و همچنین ارتفاع نصب فلاش تانک ، فلاش تانک گبریت خود را انتخاب کنید .

·         تکنولوژی مورد نیاز: قبل از خرید فلاش تانک‌های توکار گبریت، باید درباره‌ی تکنولوژی‌های انواع فلاش تانک‌ها (آلفا، سیگما و امگا) اطلاعات کافی داشته باشید. برای مثال در مدل های آلفا، تکنولوژی Aqua clean وجود ندارد.

·         نوع توالت فرنگی: اطمینان حاصل کنید که فلاش تانک توکار با نوع توالت فرنگی شما سازگار باشد. باید توجه کنید شما توالت فرنگی زمینی استفاده می کنید یا توالت فرنگی دیواری(وال هنگ) و سپس نوع فلاش تانک گبریت خود را انتخاب نمایید .

و موارد دیگری مانند سیستم تخلیه، کلید فلاش تانک، قیمت، کیفیت و … . برای دریافت اطلاعات کامل درباره‌ی قیمت فلاش تانک‌ گبریت، به وبسایت نمایندگی رسمی گبریت مراجعه و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

هزینه ساخت ویلا تریبلکس