کاربرد پرده شید برای سالن پذیرایی

دنبال یه پرده جدید و مدرن برای پرده پذیرایی خودتون میگردین؟ پرده شید به خوبی میتونه نیاز شما رو مرتفع کنه. پرده شید پذیرایی ویژگی های خاص و منحصر به فردی داره که میتونه مکمل خوبی برای دکوراسیون سالن پذیرایی شما باشه. توی این مطلب دو نوع استفاده متفاوت از این پرده رو توضیح میدیم و در پایان هم یک مرکز فروش معتبر برای خرید پرده شید پذیرایی بهتون معرفی میکنیم تا بتونین با خیال راحت خریدتون رو انجام بدین.

به گزارش گروه ساخت ویلا: دنبال یه پرده جدید و مدرن برای پرده پذیرایی خودتون میگردین؟ پرده شید به خوبی میتونه نیاز شما رو مرتفع کنه. پرده شید پذیرایی ویژگی های خاص و منحصر به فردی داره که میتونه مکمل خوبی برای دکوراسیون سالن پذیرایی شما باشه. توی این مطلب دو نوع استفاده متفاوت از این پرده رو توضیح میدیم و در پایان هم یک مرکز فروش معتبر برای خرید پرده شید پذیرایی بهتون معرفی میکنیم تا بتونین با خیال راحت خریدتون رو انجام بدین.

1- کاربرد پرده شید بعنوان پرده اصلی پذیرایی

پرده شید پذیرایی

پرده شید از لحاظ طراحی مینیمال ترین نوع پرده های مدرن هست. با همه گیر شدن و استقبال بیشتر مردم از طراحی به سبک مینیمال که شاخصه اصلی اون سادگی و حداقلی بودن طرح هست این پرده هم استفاده بیشتری پیدا کرده. امروز زوج های جوان بسیاری برای تکمیل دکوراسیون مینیمال و مدرن منزل خودشون از این پرده بعنوان پرده اصلی سالن پذیرایی استفاده میکنن. ساده کردن فضا باعث میشه فشارهای روانی روزمره در محیط خونه تخلیه بشه و آرامش و آسایش بیشتری نصیب ساکنین بشه. پرده شید، سالن پذیرایی شما رو دلباز میکنه و بار سنگینی از روی دوش اون برمیداره و تاثیر زیادی در فضای شما داره. در نتیجه استفاده از این پرده بعنوان پرده پذیرایی اصلی وقتی پیشنهاد میشه که به دنبال مدرن تر کردن فضا و اجرای طراحی مینیمال در منزل باشین.

رنگ بندی متنوع دستتون رو باز میذاره!

پرده شید سالن پذیرایی

رنگ بندی متنوع پرده شید دست شما رو در انتخاب بهترین مدل پرده باز میذاره و میتونین از بین هزاران پارچه با رنگها، طرحها و بافت های مختلف بهترین انتخاب رو انجام بدین. طرح های مختلف پارچه ها و بافت های با تراکم مختلف باعث میشه بتونین میزان عبوردهی نور از پرده رو هم انخاب کنین. در بین پارچه های مختلف انواع تور، پارچه های اسکرین، پارچه های پوشیده و پارچه های بلک اوت هست که هرکدوم تنوع رنگ و طرح زیادی دارن. البته ترجیحا از رنگ های روشن برای سالن پذیرایی استفاده کنین تا نور بیشتری وارد منزلتون بشه و خونه دلبازتر به نظر بیاد. برای انتخاب پرده بهتون پیشنهاد میدیم حتما از مشاوره تخصصی استفاده کنین و در پایان مطلب یک مرکز معتبر و تخصصی برای دریافت مشاوره و خرید پرده بهتون پیشنهاد میدیم.

خونتون رو با پرده ساده دلبازتر کنین!

پرده شید سفید در پذیرایی

همونطور که اشاره کردیم سادگی ساختار و ظاهر این پرده باعث میشه فضاتون از خفگی و بسته بودن دربیاد و در نتیجه نفس تازه ای به سالن پذیرایی شما داده بشه. کاربرد پرده شید باعث میشه حجم زیادی از پارچه از فضای شما حذف بشه و فضاتون بسیار دلبازتر بشه. علاوه بر این اگه سالن پذیرایی شما در طراحی اش شکست های زیادی داره میتونین مثل تصویر بالا با استفاده از پرده شید همرنگ دیوار این شکست ها رو از دید ناظر کمتر کنین و فضا رو یکپارچه تر و ساده تر کنین. مثلا اگه در تصویر بالا از پرده های طرح دار یا رنگ های متضاد استفاده میشد با بولد شدن پرده شکست ها بیشتر به نظر میومد و فضا کوچیکتر میشد. در حالی که سادگی و همخوان بودن رنگ باعث یکپارچه تر شدن و دلبازتر شدن فضا شده.

اصولا پرده بخاطر ابعاد بزرگی که داره و نصب شدنش روی دیوار، تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل شما داره در نتیجه موقع انتخاب پرده باید خیلی حواستون جمع باشه تا این تاثیر به ضرر دکوراسیون فضای شما نشه و در عوض به اون کمک هم بکنه. به همین دلیل بهتون پیشنهاد میدیم تا موقع خرید پرده از مشاوره کارشناسان خبره استفاده کنین.

2- کاربرد پرده شید بعنوان پرده دوم (آستر) در پذیرایی

پرده شید بعنوان آستر در پذیرایی

اگه سبک دکوراسیون منزل شما نئوکلاسیک هست و یا نمیخواین پرده شید پرده اصلی منزلتون باشه، باز هم از این پرده میتونین بعنوان آستر یا پرده زیرین استفاده کنین. پرده شید رو میتونین به راحتی با زنجیر به سمت بالا جمع کنین و نور کافی رو وارد منزلتون کنین. حتی میتونین با انتخاب مکانیزم برقی این پرده با ریموت کنترل و یا استفاده از سیستم هوشمند خانه این پرده رو حرکت بدین. پرده شید پذیرایی میتونه یه آستر خوب و کاربردی برای پرده سالن پذیرایی شما باشه. اما بهتره نکات زیر رو موقع خرید رعایت کنین.

آستر رو هم رنگ با دیوارها انتخاب کنید!

نکته مهمی که باید موقع انتخاب پرده شید پذیرایی بعنوان پرده دوم یا زیرپرده‌ای رعایت‌کنید؛ تا حداقل تاثیر رو روی پرده اصلی و محیط اطرافش بذاره؛ و درنتیجه زیباتر به‌نظربیاد؛ اینه که تا حد ممکن رنگ پرده رو همخوان با قاب دو پنجره، یا رنگ دیوارهای اطراف کادر پنجره انتخاب‌کنید. همخوان‌بودن رنگ پرده شید پذیرایی با دیوارهای اطراف باعث‌میشه این پرده از دید ناظر حذف‌بشه؛ و درنتیجه تاثیر کمتری در محیط بذاره؛ و جا رو برای جلوه هرچه بیشتر پرده اصلی بازکنه.

اگر رنگ پرده شید همخوان با دیوارهای اطرافش نباشه؛ و ضدیتی وجودداشته‌باشه؛ باعث شلوغی بیشتر و برهم‌خوردن هارمونی کلی فضا میشه. علاوه‌براین پرده جلویی هم که نقش دکور رو داره؛ کمتر به چشم میاد؛ و تحت تاثیر پرده زیر قرارمیگیره.

نیازتون رو بشناسید تا بهترین پرده رو بخرید!

پارچه های تخصصی پرده شید بهتون قابلیت های مختلفی میده. وقتی پرده شید رو بعنوان آستر انتخاب میکنین ممکنه بخواین پرده هیچ نوری از خودش رد نکنه و فضا رو کاملا تاریک کنه، یا ممکنه بخواین شدت آفتاب رو بگیره ولی نور لایت شده ملایمی رو به داخل عبور بده و مقداری هم دید به بیرون رو براتون حفظ کنه یا پوشش دید مزاحم براتون داشته باشه ولی کاملا تاریک نکنه. برای همه این موارد پارچه های تخصصی هست که میتونین از پرده شید استفاده کنین. این مهمه که نیاز و خواسته شما با خرید پرده رفع بشه و علاوه بر نقش دکوراتیو، پرده بتونه کارایی و عملکرد مطلوبی براتون داشته باشه. پس قبل از خرید به همه این موارد دقت کنید و نیازتون رو با فروشنده پرده درمیون بذارین.

پرده شید بلک اوت

به این تصویر دقت کنید. پرده‌ای که در تصویر میبینین؛ گرچه رنگ سفید روشنی داره؛ ولی هیچ نوری از خودش ردنمیکنه؛ و فضا رو کاملا تاریک‌میکنه. به این نوع پرده، پرده شید بلک‌اوت میگن؛ این پرده برای جاهایی مناسبه که شدت نور بسیار بالایی دارن و میخوان کامل نور ورودی رو محدود کنن و یا به هر دلیل ( مثل استفاده از ویدئو پروژکتور) نیاز دارن تا فضا کاملا تاریک بشه.

خرید پرده شید پذیرایی

برای خرید بهتون پیشنهاد میدیم تا وب سایت پرده پررنگ رو حتما ببینین و خریدتون رو از اونجا انجام بدین. این مجموعه سالهاست در زمینه انواع پرده های مدرن فعالیت داره و تنوع بسیار خوبی از مدلهای مختلف پرده شید پذیرایی دارن. کیفیت کارهاشون درجه یکه و روی کارهاشون ۱۸ماه ضمانت دارن. قبل از خرید بهتون مشاوره کامل میدن تا بتونین بهترین خرید رو داشته باشین و اگه تهران هم ساکن باشین مشاوره حضوری در منزل هم دارن. یعنی کاتالوگ ها رو به منزلتون میارن تا بتونین راحت تر رنگ و مدل پرده رو با سایر لوازم و مبلمان ست کنین. همونجا هم بسته به اندازه ها و مدل انتخابی قیمت ساخت و نصب پرده رو بهتون اعلام میکنن. بهتون پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوره شون استفاده کنین.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.