چگونه از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کنیم؟

چگونه از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کنیم؟ چه راهکاری برای سلب ورود حشرات به ویژه در روزهای گرم تابستانی مفید است؟ این سوالات حتما برای ساکنین خانه ها مطرح می شود. بنابراین علاوه بر راهکارهای قدیمی مانند توری و حشره کش های مضر، راهکاری بهینه امروزی مانند نصب پارتیشن شیشه ای متحرک نیز کاربردی خواهند بود. با توجه به اهمیت پاسخگویی همه جانبه به نحوه جلوگیری از ورود حشرات به خانه در ادامه نکات و روش های این کار مطرح خواهد شد. به کمک شرکت پارس پارتیشن نیز خیلی راحت و با هزینه کم امکان نصب پارتیشن ...

به گزارش گروه ساخت ویلا: چگونه از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کنیم؟ چه راهکاری برای سلب ورود حشرات به ویژه در روزهای گرم تابستانی مفید است؟ این سوالات حتما برای ساکنین خانه ها مطرح می شود. بنابراین علاوه بر راهکارهای قدیمی مانند توری و حشره کش های مضر، راهکاری بهینه امروزی مانند نصب پارتیشن شیشه ای متحرک نیز کاربردی خواهند بود. با توجه به اهمیت پاسخگویی همه جانبه به نحوه جلوگیری از ورود حشرات به خانه در ادامه نکات و روش های این کار مطرح خواهد شد. به کمک شرکت پارس پارتیشن نیز خیلی راحت و با هزینه کم امکان نصب پارتیشن با پرده و پارتیشن فلزی برای ممانعت از ورود حشرات موذی و آسایش بیشتر فراهم خواهد شد.

روش های جلوگیری از ورود حشرات به بالکن

راهکارها و تجهیزات یا اقدامات گوناگونی وجود دارد که با کمک آن ها یا ترکیب این موارد امکان جلوگیری از ورود حشرات به بالکن وجود دارد. با توجه به در معرض تهاجم بودن خانه و نیاز به استفاده متداول از این بخش منزل با انجام موارد زیر به ویژه نصب پارتیشن فلزی و عایق دیگر نگران ورود این حشرات نخواهید بود و هرگز با خود نخواهید گفت که چگونه از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کنیم؟ این روش ها عبارتند از:

● استفاده از بالکن شیشه ای یا پارتیشن شیشه ای متحرک

از روش های بهینه و قابل استفاده تا سالیان متوالی برای دفع و دوری حشرات، استفاده از شیشه بالکن و یا پارتیشن شیشه ای متحرک است که به راحتی باز و بسته شده و با کیفیت و زیبایی خاص خود قابل تطبیق با هر مکان و سازگار با هر آب و هوا است. به کمک بالکن شیشه ای شفاف و مدرن لحظاتی آرام، بدون مزاحمت پشه، زنبور و دیگر حشرات داشته و زیبایی خانه نیز با پارتیشن فلزی و از جنس شیشه چندین برابر خواهد شد.

پارس پارتیشن

● استفاده و نصب توری ضد حشره

نصب توری ضد حشرات که دارای تنوع رنگی و ساختارهای آهن ربایی و یا ساده بوده نیز از دیگر راهکارهای جلوگیری از حشرات است. توری در متریال پلاستیکی، پارچه ای یا فلزی قابل نصب روی درب و پنجره بالکن بوده و امکان جریان هوا و تهویه را نیز فراهم خواهند کرد. نصب توری کم هزینه و استفاده یا تعویض آن راحت است.

● مواد طبیعی رفع حشرات

برخی از مواد طبیعی و غیر شیمایی مانند روغن اکالیپتوس یا نعناع و سرکه می توانند از ورود حشرات به شدت جلوگیری نمایند. بنابراین اینکه چگونه از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کنیم؟ به شناخت راهکار بستگی دارد و ترکیب این مواد با آب و اسپری آن به محل بالکن باعث دوری حشرات خواهد شد. استفاده مداوم و زیاد این مخلوط طبیعی برای انسان ضرری نداشته و روشی ساده و بی هزینه برای فراری دادن حشرات از بالکن است.

● استفاده از گیاهان دافع حشرات

برخی از گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی سازگاری و بوی خاصی داشته که مانع از ورود حشرات به بالکن خواهند شد. بنابراین وجود گلدان نعناع، اسطوخودوس و رزماری و دیگر گیاهان در نقاط مختلف بالکن از تجمع حشرات جلوگیری کرده و زیبایی، طراوت و شادابی را برای محیط خلق خواهند کرد.

● ایجاد نور مناسب برای بالکن

حشرات زیادی جاذب نورهای مستقیم و تند هستند که با قرار دادن وسایل دارای نور ملایم و غیر مستقیم از جمع شدن این موجودات پیشگیری خواهد شد. لامپ های ال‌ای‌دی و انتخاب وسایل دارای نور مصنوعی مناسب به همراه پارتیشن شیشه ای متحرک ظاهری شیک و مدرن و نورپردازی ضد حشرات را برای بالکن خانه شما فراهم می کند.

پارس پارتیشن

● استفاده از شمع مخصوص دفع حشرات

شمع های سیترونلا به صورت موثر مانع تجمیع حشرات مختلف خواهند شد. برای اینکه از ورود حشرات به بالکن شیشه ای و پارتیشن فلزی جلوگیری کنیم می توان به روشن نمودن این شمع ها که بوی خاصی منتشر می نماید، اقدام کرد. با روشن کردن شمع در نقاط مختلف بالکن علاوه بر دفع حشرات، فضایی دلنشین و آرامش بخش برای محیط فراهم خواهد شد.

● تعمیر و گرفتن درز و شکاف بالکن و خانه

تعمیر و پر کردن درز و شکاف موجود در کف و درزها دیواره و اطراف بالکن علاوه بر جذب آلودگی باعث ورود و جذب بیشتر حشرات نیز خواهد شد. بنابراین در صورت مشاهده این موارد باید تعمیرات لازم انجام و با فوم و درزگیر این شکاف ها را پوشش داد. این اقدام ساده و بدون دردسر به میزان قابل توجه تعداد حشرات بالکن را کاهش خواهد داد.

● تمیز کردن مداوم بالکن

یکی از راهکارهای ساده و موثر که از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کرده، نظافت همیشگی و تمیز کردن بالکن خانه است. وجود رطوبت، زباله و غذا و خوراکی مانده در قسمت بالکن باعث تجمع حشرات شده ولی با تمیز و مرتب کردن و افزایش بهداشت این مکان دیگر شاهد افزایش حشرات نخواهید بود.

● پوشاندن منابع آب و استفاده از دستگاه دفع حشرات

دستگاه های برقی و اولتراسونیک با انتشار صدا و جریان هایی از ورود حشرات به بالکن جلوگیری خواهند کرد. این روش با هزینه کم و به میزان قابل توجهی حشرات را از خانه و زندگی و حتی سلامت افراد دور خواهد کرد. در کنار این تکنولوژی و تجهیزات مدرن، پوشاندن و خالی کردن منابع آبی مانند آب موجود در زیر گلدانی و استفاده از پمپ و آبکش برای خروج کامل آب از بالکن نیز کمک زیادی به دفع و ممانعت از ورود حشرات خواهد کرد.

پارس پارتیشن

خدمات شرکت پارس پارتیشن برای بالکن ها

تولید، نصب و اجرای انواع پارتیشن فریم‌دار، فریم‌لس، پارتیشن با پرده و ساده یا طرحدار و طراحی و دیزاین بالکن های مراکز و خانه ها تخصص اصلی شرکت پارس پارتیشن است. این مرکز باسابقه زیباترین پارتیشن شیشه ای متحرک و پارتیشن فلزی را برای بالکن ها با بهترین کیفیت، ضخامت، ثبات و جنس عالی فراهم خواهد کرد. دفتر فروش شرکت در تهران بوده و از طریق سایت رسمی، ایمیل و شماره تماس ۸۸۹۳۹۲۵۸ ۰۲۱ می توان از صحت و اصالت پروژه ها و تولیدات و کارهای آن اطمینان کسب کرد.

جمع بندی

بالکن از فضاهای باز و مناسب برای استراحت و لذت بردن از هوای آزاد و آفتابی است. با این وجود حشرات با نیش، صدا و ورود به خانه موجب مزاحمت و عدم آسایش ساکنین‌خواهند شد. بنابراین روش های متنوع و کارآمدی جهت جلوگیری از ورود حشرات به بالکن وجود دارد که هر فردی بر حسب شرایط و نوع بالکن امکان استفاده از این موارد و متدهای پیشگیرانه را خواهند داشت. عملکرد شیشه بالکن مانند عایقی در برابر صدا و حرارت بوده و موجب کاهش نویز و صدا یا حفظ دمای مطلوب خواهد شد. بنابراین اینکه چگونه از ورود حشرات به بالکن جلوگیری کنیم؟ در بین تنوع روش ها، استفاده از پارتیشن شیشه ای متحرک بهترین راهکار با هزینه مناسب و ماندگاری حداکثری بوده که توسط شرکت پارس پرشین بهترین خدمات در این زمینه ارائه خواهد شد.

سوالات رایج

۱) جنس پارتیشن بالکن از چیست؟

جنش پارتیشن شیشه ای متحرک دوجداره و تک جداره یا نوع فلزی این تجهیزات بهترین کیفیت را دارد.

۲) بهترین روش برای جلوگیری از داخل شدن حشرات به ساختمان چیست؟

با وجود گیاهان، حشره کش، توری و دیگر راهکارها، بهترین روش نصب پارتیشن متحرک شیشه ای است.

۳) مزایای داشتن بالکن شیشه ای چیست؟

علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات، از ورود گرد و غبارها، سرما و موجودات دیگر ممانعت کرده و برای زیبایی و شیک شدن فضای خانه و اداره یا دفاتر نیز کاربردی است.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.