معتبرترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران

در زندگی پرتلاطم و شلوغ ما، نظافت ساختمان به یکی از مهمترین نیازهای جامعه تبدیل شده است. اما انتخاب بهترین و معتبرترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران می‌تواند چالش ‌برانگیز باشد. سرویک یکی از معتبرترین مراکز اینترنتی فعال در زمینه انجام خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله، نظافت مشاعات، نظافت ساختمان و نظافت محل […]

در زندگی پرتلاطم و شلوغ ما، نظافت ساختمان به یکی از مهمترین نیازهای جامعه تبدیل شده است. اما انتخاب بهترین و معتبرترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران می‌تواند چالش ‌برانگیز باشد.

سرویک یکی از معتبرترین مراکز اینترنتی فعال در زمینه انجام خدمات نظافتی از جمله نظافت راه پله، نظافت مشاعات، نظافت ساختمان و نظافت محل کار است و می‌توانید خدمات نظافتی خود را با خیالی راحت به تیم ما بسپارید. تیم سرویک با بهره گیری از نیروهای متخصص و کاربلد، خدمات نظافتی ساختمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

از طریق سایت و یا اپلیکیشن خدمات منزل سرویک می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا پرسنل تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در هر نقطه از تهران برای انجام خدمات نظافتی به محل مد نظر شما مراجعه کنند.

پارامترهای مهم در انتخاب شرکت نظافت ساختمان

در هنگام انتخاب شرکت خدماتی نظافتی در تهران یکسری پارامترهای کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار دهید که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجربه و تخصص تیم نظافت: شرکت خدماتی نظافتی در تهران باید تجربه کافی در زمینه نظافت راه پله، ساختمان و مشاعات داشته باشد و خدمات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین متخصصین شرکت باید دقت بالایی به خرج داده و در هنگام تمیزی و نظافت به جزئیات کوچک نیز توجه کنند.
  • استفاده از تجهیزات مناسب: شرکت خدمات نظافتی باید از تجهیزات و وسایل مختلف و کارآمد برای نظافت بخش‌های مختلف ساختمان از جمله راه پله و مشاعات استفاده کند.
  • استفاده از مواد شوینده مناسب: یکی از مهمترین پارامترها در تمیزی و نظافت ساختمان، مواد شوینده به کار گرفته شده در فرایند نظافت است. شرکت خدمات نظافتی باید از مواد شوینده باکیفیت و مطابق با سطوح گوناگون استفاده کند تا بهترین نتیجه را برای نظافت ساختمان به همراه داشته باشد.
  • قابلیت ارائه خدمات در زمان‌های مختلف: شرکت خدمات نظافتی باید قابلیت هماهنگی با ساکنین ساختمان و مدیریت آن را داشته باشد تا بتواند در زمان‌های مناسب و با توجه به نیازهای مشتری، خدمات ارائه کند.
  • قیمت مناسب: یکی دیگر از پارامترهای مهم در انتخاب شرکت خدماتی نظافتی در تهران هزینه خدمات است. هر چند هزینه خدمات به پارامترهای مختلفی وابسته است اما شرکت ارائه دهنده خدمات باید قیمت مناسبی را برای خدماتش در نظر گرفته باشد.
  • مجوز و مدارک لازم: شرکت خدماتی نظافتی در تهران باید مجوزهای لازم را داشته باشد و از نظر قانونی صحیح عمل کند. دارا بودن مجوزهای قانونی، شرایط را برای پیگیری هر گونه تخلف یا مشکلی فراهم می‌کند.

شرکت خدمات نظافتی سرویک تمامی مجوزهای لازم برای انجام خدمات نظافت ساختمان در تهران را داراست و با کمک گرفتن از نیروی متخصص و مجرب و تجهیزات حرفه‌ای، بیش از چهل نوع خدمت را در اختیار همشهریان تهرانی قرار می‌دهد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظافت محل کار، خانه و آپارتمان است.

نکات کلیدی در نظافت راه پله و مشاعات

یکی از بخش‌های کلیدی در ادارات و آپارتمان‌ها که خیلی سریع کثیف می‌شود، راه پله و مشاعات است. نظافت راه پله و مشاعات در ساختمان به دلیل رفت و آمد بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

یکی از نکات کلیدی که در نظافت مشاعات و راه پله باید مد نظر قرار داده شود، نظافت منظم مشاعات و راه پله با استفاده از مواد شوینده مناسب است. نظافت منظم مشاعات و راه پله باعث حفظ زیبایی ظاهری ساختمان و جلوگیری از ایجاد لکه‌ها و کثیفی‌های ظاهری می‌شود. همچنین در راه پله و مشاعات باید سطل‌های زباله قرار داده شود تا زباله‌ها داخل آن‌ها قرار داده شوند. سطل‌های زباله باید به طور منظم خالی شوند تا از بوی نامطبوع جلوگیری شود.

در صورت ریختن مایعات روی راه پله یا مشاعات، باید سریعاً اقدام به پاکسازی و شستشو کنید تا از ایجاد لکه‌های دائمی جلوگیری شود. همچنین تهویه مناسب در راه پله و مشاعات از اهمیت بالایی برخوردار است. تهویه مناسب باعث جلوگیری از تجمع بوی نامطبوع و رطوبت در این فضاها می‌شود.

با رعایت این نکات، می‌توانید راه پله و مشاعات ساختمان خود را تمیز و بهداشتی نگه دارید و از ظاهر زیبای ساختمان لذت ببرید.

هنگام نظافت محل کار، به عوامل زیر باید توجه کرد؟

در هنگام نظافت محل کار، باید دقت زیادی به خرج داده شود، زیرا علاوه بر تمیزی و نظافت، حفاظت از تجهیزات و اثاثیه‌ای که در محل کار وجود دارد مانند موس، کیبورد، پرینتر، میز کامپیوتر، مانیتور و کیس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از هر چیزی، شما باید نوع سطحی که می‌خواهید تمیز کنید را مد نظر قرار داده و بسته به نوع سطح مانند کف، دیوار، شیشه و … روش و مواد شوینده مورد نیاز را انتخاب نمایید.

علاوه بر این، زمانی که برای نظافت محل کار انتخاب می‌شود، باید به شکلی باشد که تاثیر کمتری بر روی فعالیت‌های کاری بگذارد و کار کارمندان را مختل نکند. همچنین باید از تجهیزات و لوازم مناسب و باکیفیت برای انجام سریع‌تر و بهتر کارها کمک بگیرید.

برنامه‌ریزی مناسب برای انجام نظافت محل کار و تخصیص زمان به هر بخش از محل کار، بهبود کارایی و کاهش زمان صرف شده برای نظافت را به همراه دارد. در ضمن، در هنگام نظافت، باید اصول بهداشتی مانند استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنید تا از هرگونه آلودگی و انتقال عفونت جلوگیری شود.

در کنار این موارد، در هنگام شروع کار و در حین فرایند نظافت باید به نظرات و بازخورد مشتریان توجه نمایید تا نیازهای آن‌ها را برآورده کنید.

قیمت انجام خدمات نظافتی چقدر است؟

عوامل متعددی در تعیین قیمت انجام نظافت ساختمان نقش دارند. اولا نوع خدمات مورد نیاز برای ساختمان در تعیین قیمت خدمات تاثیر گذار است. همچنین اندازه و مساحت ساختمان نیز در تعیین هزینه انجام خدمات نظافت نقش دارد. ساختمان‌های بزرگتر نیاز به زمان و نیروی بیشتری برای نظافت دارند، بنابراین هزینه‌ خدمات نظافتی در آن‌ها بالاتر خواهد بود. همچنین زمانی که برای انجام خدمات نظافتی نیاز است نیز بر روی قیمت خدمات تاثیر می‌گذارد. در کنار این موارد، اگر کارهای نظافتی شامل عوامل پیچیده‌تری مانند تمیز کردن لوازم الکترونیکی، تمیز کردن فضاهای حساس و … باشند، قیمت خدمات نظافت ساختمان بالاتر خواهد بود.

برای کسب اطلاع از قیمت دقیق انجام خدمات نظافت ساختمان، می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت سرویک با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا اطلاعات کاملی درباره قیمت دقیق و نهایی خدمات نظافتی در اختیار شما قرار دهند.

آشنایی با دیگر خدمات شرکت سرویک

همانطور که ذکر شد، شرکت سرویک یکی از شرکت‌های فعال در زمینه انجام خدمات نظافتی در تهران است. تیم کاربلد سرویک علاوه بر نظافت ساختمان، خدماتی دیگری از جمله خدمات پرستاری و سلامت، نگهداری و مراقبت از سالمندان، پذیرایی و تشریفات، انجام آشپزی و خدمات منزل، اجاره تجهیزات پزشکی، مبل و موکت شویی و … را نیز به همشهریان تهرانی ارائه می‌کنند.