آذر ایستا بنا شرکت مجری پوشش ضد حریق

شرکت آذر ایستا پدرام سازه با افتخار اعلام میکند که به عنوان یکی از برترین تامین ‌کنندگان پوشش ضد حریق در منطقه شناخته شده است. با سال ‌ها تجربه و تخصص در این حوزه، ما به مشتریان عزیز خدماتی را ارائه می‌دهیم که علاوه بر ایجاد محیطی ایمن، از نظر استحکام و ظاهر نیز بی […]

شرکت آذر ایستا پدرام سازه با افتخار اعلام میکند که به عنوان یکی از برترین تامین ‌کنندگان پوشش ضد حریق در منطقه شناخته شده است. با سال ‌ها تجربه و تخصص در این حوزه، ما به مشتریان عزیز خدماتی را ارائه می‌دهیم که علاوه بر ایجاد محیطی ایمن، از نظر استحکام و ظاهر نیز بی ‌نظیر است.

ما فعالیت عمرانی را از سال 1388 شروع کردیم. سرپرست پروژه مسکونی 1500 متری واقع در نارمک بودیم و کار خود را ادامه دادیم. سال های 1393-1390 جزء سال های پرکار مجموعه بود. در این سال ها اجراء 15000 متر سقف متال دک و مدیریت 6000 متر پروژه مسکونی واقع در نارمک و نیروی دریایی از افتخارات ماست.

شرکت آذر ایستا پدرام سازه بنا در سال 1390 توسط مهندس پدرام محبوبی راد تاسیس گردید. این شرکت فعالیت خود را در زمینه پوشش های ضد حریق از سال 1388 آغاز نمود.

در آن زمان شرکت های بسیار کمی در زمینه پوشش های ضد حریق فعالیت می کردند و هنوز قوانین آتش نشانی نسبت به پوشش های ضد حریق تا به این حد فعلی جزو ملزومات شهرداری نبودند. پس از اتفاق تلخ پلاسکو قوانین سازمان آتش نشانی در خصوص پوشش ساختمان ها اصلاح گردید.

امروزه شرکت های پوشش ضد حریق برای این که بتوانند در این زمینه فعالیت کنند، باید مجوز های لازم را از سازمان تحقیقات و سازمان آتش نشانی دریافت نمایند. شرکت آذر ایستا در سال 1390 موفق به دریافت این مجوز گردید و رسما فعالیت خودش را آغاز نمود.

خدمات و محصولات

• اجرای پوشش ضد حریق بر اساس استانداردهای بین‌ المللی
• مشاوره فنی تخصصی در امور حفاظت از حریق
• اجرای پروژه‌ های پوشش ضد حریق در انواع سازه‌ ها در تمامی مناطق تهران، قزوین، کرج، مشهد و…
• اجرا انواع پوشش های ضد حریق مثل پوشش ضد حریق با مصالح بنایی، پوشش های ضد حریق با مواد معدنی و…
• تضمین کیفیت و پشتیبانی پس از فروش

چرا شرکت آذر ایستا پدرام سازه

  1. • تعهد به ارائه بهترین محصولات با استفاده از تکنولوژی روز از ملزومات تیم ماست.
  2. • شرکت ما از تیمی مجرب از متخصصان حوزه حریق و محافظت در برابر آن تشکیل شده است.
  3. • خدمات مورد نیاز شما را با بهترین قیمت انجام میدهیم. امکان محاسبه آنلاین قیمت پوشش ضد حریق برای راحتی شما عزیزان در سایت ما ایجاد شده است که میتوانید از آن استفاده کنید.
  4. • رضایت مندی مشتریان برای ما در اولویت است.
  5. • سرعت و کیفیت بالا یکی از ویژگی های ماست. شرکت آذر ایستا پدرام سازه با توجه به کیفیت اجرا و سرعت قابل توجه اجرای خویش توانسته است تاییدیه سازمان محترم آتش نشانی را در تمامی پروژه های انجام شده در اولین بازدید کسب نماید.
  6. • چون برای ما کیفیت کار و همچنین رضایت کارفرما بسیار اهمیت دارد؛ از بهترین و بروز ترین دستگاه ها استفاده میکنیم.

اگر نیاز به مشاوره دارید میتوانید با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید تا با متخصصان مجموعه صحبت کنید و هرآنچه نیاز دارید را بدانید. همچنین بخش تولید محتوا تلاش کرده اند تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در بخش مطالب سایت و همچنین توضیحات محصولات بنویسند.

راه های ارتباطی با آذر ایستا

برای درخواست مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر، متوانید به سایت آذر ایستا بنا شرکت مجری پوشش ضد حریق مراجعه کنید یا با شماره های 09123463786 و 26117369-021 تماس بگیرید. پوشش ضد حریق ما، اطمینان شما را به ایمنی تبدیل میکند. با ما همراه باشید تا دیگر نگران آتش سوزی و خطرات ناشی از آن نباشید. ایمنی سازه خود را در برابر آتش با پوشش های ضد حریق تامین کنید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.