ساده ترین روش محاسبه قیمت کابینت

معمولاً محاسبه قیمت کابینت یک فرایند زمان‌بر و پیچیده است. برای محاسبه قیمت کابینت، ابتدا باید ابعاد و اندازه های دقیق فضایی که کابینت در آن نصب خواهد شد را اندازه گیری کرد. سپس باید مواد و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کابینت را مشخص کرده و قیمت آنها را در نظر گرفت. هزینه نصب […]

معمولاً محاسبه قیمت کابینت یک فرایند زمان‌بر و پیچیده است.

برای محاسبه قیمت کابینت، ابتدا باید ابعاد و اندازه های دقیق فضایی که کابینت در آن نصب خواهد شد را اندازه گیری کرد. سپس باید مواد و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کابینت را مشخص کرده و قیمت آنها را در نظر گرفت. هزینه نصب و کارگری نیز باید به این محاسبه اضافه شود. در نهایت، می‌توان با مقایسه قیمت های مواد و کارگری مختلف و در نظر گرفتن هزینه نصب، قیمت نهایی کابینت را محاسبه کرد.

در این مقاله، به روشی جدید برای محاسبه قیمت کابینت می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بالا قیمت نهایی کابینت را محاسبه کنید.

روش دستی محاسبات

همانطور که میدانید قیمت هر قسمت از کابینت متفاوت است که با ضریب های خاصی به دست می اید.

این ضریب ها برای قیمت هر متر کابینت زمینی ۶۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد است.

قیمت هر متر کابینت هوایی ۴۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد است.

قیمت هر متر کابینت ایستاده ۱۸۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد است.

قیمت هر متر کابینت ویترینی ۸۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد است.

قیمت هر متر اپن یا جزیره ۹۰% قیمت هر متر کابینت استاندارد است.

اضافه کردن هر ده سانت به ارتفاع هوایی ۱۰% به قیمت هوایی اضافه می شود.

برای کابینت های دوپله ۲۰% به مبلغ هوایی اضافه می شود.

البته باید گفت که بین کابینتی و صفحه کابینت قیمت جداگانه دارند و همراه کابینت نیستند

همچنین قیمت تاج ها و سر ستون های ابزار خورده در کابینت کلاسیک قیمت متفاوتی دارند و از ضریب خاصی پیروی نمی کنند.

خبر خوب این است که فرایند پیچیده محاسبه دستی راه حلی دارد،به کمک کامپیوتر و برنامه های استاندارد، این فرایند سریعتر ،دقیق‌تر و شفاف تر برای مشتریان انجام می شود.

روش های جدید محاسبه قیمت

اپلیکیشن های محاسبه قیمت

استفاده از اپلیکیشن های محاسبه قیمت کابینت برای مشتریان امکان محاسبه قیمت نهایی کابینت خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها یا مشاوران، فراهم می کند. این اپلیکیشن ها با دریافت ابعاد مورد نظر و همچنین متریال مورد استفاده قیمت نهایی را به صورت دقیق و سریع محاسبه می کند. با این حال، استفاده از این اپلیکیشن ها نیازمند نصب آنها بر روی دستگاه های موبایل یا کامپیوتر است که ممکن است برخی از مشتریان را از استفاده از این ابزارها باز دارد.

سایت دکوراسیون داخلی مشاهیر

سایت مشاهیر با استفاده از روش جدید توانسته قیمت کابینت ها را به صورت دقیق و سریع محاسبه کند. تنها کافی است با ورود به سایت در قسمت محاسبه آنلاین قیمت کابینت ابعاد خود را وارد و قیمت خود را دریافت کنید.

پس از ورود به سایت مشاهیر در پایین موتور محاسبه گر روش کار با آن گفته شده اما به طور خلاصه باید گفت به راحتی با ارائه متراژ دیوار ها و همچنین متریال مورد نظر موتور محاسبه گر قیمت تمام شده کابینت و همچنین متراژ کابینت مورد نیاز شمارا محاسبه می کند. این امکان به شما کمک می‌کند تا قبل از شروع به کار، قیمت نهایی را به صورت دقیق تر محاسبه کرده و برنامه‌ریزی مناسبی برای پروژه خود داشته باشید.

مزایا گروه مشاهیر

  • محاسبه آنلاین متراژ کابینت
  • برنامه ریزی قبل از شروع پروژه
  • سرعت بالا در محاسبه قیمت
  • سادگی استفاده از ابزار
  • بدونه نیاز به نصب برنامه
  • راهنمای استفاده از سایت

همچنین اگر به دنبال کابینت سازی در اصفهان هستید می توانید ساخت کابینت خود را به گروه مشاهیر بسپارید تا با قیمت ارائه شده توسط موتور محاسبه گر صاحب یک کابینت درجه اول شوید.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.