چرا پارتیشن ام دی اف اداری ساوین دکور مدل ۱۴۰۳ ارزش خرید دارد؟

به گزارش مجله ساختمان: در گذشته استفاده از دیوار گچی برای تفکیک فضا بسیار رایج بود و در ادارات و شرکت‌ها از دیوارهای گچی برای نظم دادن به محیط کار استفاده می‌شد. امروزه طراحان دکوراسیون داخلی با خلاقیت و نوآوری توانسته‌اند پارتیشن‌های اداری را جایگزین دیوارهای گچی در ادارات و شرکت‌ها کنند. پارتیشن‌ها مزایای متعددی […]

به گزارش مجله ساختمان: در گذشته استفاده از دیوار گچی برای تفکیک فضا بسیار رایج بود و در ادارات و شرکت‌ها از دیوارهای گچی برای نظم دادن به محیط کار استفاده می‌شد. امروزه طراحان دکوراسیون داخلی با خلاقیت و نوآوری توانسته‌اند پارتیشن‌های اداری را جایگزین دیوارهای گچی در ادارات و شرکت‌ها کنند. پارتیشن‌ها مزایای متعددی نسبت به دیوارهای گچی دارند و نصب آن‌ها نسبت به نصب دیوار گچی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. اگر قصد نصب و اجرای پارتیشن برای محیط کار خود را دارید، با ما همراه باشید تا در ادامه به مقایسه این پارتیشن‌ها با دیوارهای سنتی و آجری پرداخته و مزایای آن را بیان کنیم.

آیا قیمت پارتیشن های اداری نسبت به دیوار گچی مناسب تر است؟

استفاده از دیوارهای گچی یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای جداسازی فضا در محیط‌های اداری محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در تفکیک فضا و ایجاد نظم در محیط کار باید به آن توجه کنید، هزینه تمام شده طراحی دکوراسیون است. بسیاری از کارفرماها در نظر دارند که هزینه‌های جانبی خود را تا حد بسیاری کاهش دهند. به همین دلیل است که استفاده از پارتیشن‌های اداری نسبت به دیوارهای گچی افزایش پیدا کرده است. ساخت دیوارهای گچی مانع از ایجاد تغییرات وسیع در محیط کار می‌شود. همچنین قیمت پارتیشن اداری نسبت به دیوار گچی بسیار مناسب‌تر است و شما با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید اقدام به تفکیک فضا و ایجاد نظم در محیط کار خود کنید. بنابراین می‌توان گفت که خرید پارتیشن اداری (۰۹۱۲۵۴۷۹۷۹۴) نسبت به نصب دیوارهای گچی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

آشنایی با چگونگی تولید دیوار پارتیشنی با ام دی اف

ساخت دیوار پارتیشنی یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تفکیک فضا بزرگ و ایجاد نظم در محیط کار است. اولین مرحله برای ساخت یک دیوار پارتیشنی با ام دی اف اندازه‌گیری دقیق فضا مربوطه است. شما پیش از هر کاری باید ابعاد محیط موردنظر خود را روی کاغذ کشیده و سپس ابعاد لازم برای پیاده کردن آن را بنویسید. پس از انجام این کار باید طرح و مدل پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید. پارتیشن‌های ام دی اف یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای ساخت دیوار پارتیشنی است.

پس از انتخاب مدل، رنگ پارتیشن و اندازه‌گیری ابعاد محیط مورد نظر ورق‌های ام دی اف در کارگاه برش داده شده و لبه‌های این ورق‌ها با نوار پی وی سی پوشانده می‌شوند. پس از برش و پوشاندن لبه‌ها با پی وی سی نوبت به نصب پارتیشن اداری می‌رسد. از آنجایی که احتمال اینکه صفحات پایین و بالا به طور کامل موازی باشند، نصب تیرک‌ها انجام می‌گیرد. سپس با چهارچوب کادربندی، مراحل ساخت دیوار پارتیشنی با ام دی اف به پایان می‌رسد.

پارتیشن های اداری چه تفاوتی با دیوارهای سنتی و آجری دارند؟

پارتیشن های اداری مزایای متعددی نسبت به دیوارهای سنتی و آجری دارند که همین تفاوت‌ها سبب پر طرفدار شدن پارتیشن‌های اداری نسبت به دیوارهای سنتی و آجری شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید دکوراسیون داخل این محیط کار خود را تغییر دهید، خرید پارتیشن‌های اداری گزینه مناسب‌تری نسبت به نصب دیوارهای گچی و سنتی است. پارتیشن‌های اداری بدون اینکه نیازی به تخریب داشته باشند، به راحتی از کف جدا شده و امکان تغییر دکوراسیون اداری را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهند.

همچنین شما می‌توانید امکانات صوتی مدرن را روی پارتیشن‌های اداری اجرا کنید. در صورتی که انجام چنین کاری روی دیوارهای سنتی و آجری امکان‌پذیر نیست. همچنین با نصب پارتیشن‌های اداری شما به راحتی می‌توانید پارتیشن شفاف را به پارتیشن کدر و برعکس تبدیل کنید. در صورتی که چنین کاری با دیوارهای سنتی و آجری امکان‌پذیر نیست. از دیگر تفاوت‌های پارتیشن‌های اداری با دیوارهای سنتی می‌توان به تنوع بالا پارتیشن‌ها اشاره کرد. پارتیشن‌های اداری تنوع بسیار بالایی داشته و امکان انتخاب گزینه مناسب را در اختیار شما می‌گذارند.

اگر قصد دارید نوردهی در محیط کار شما بالا باشد، نصب پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای گزینه بسیار مناسبی برای شما است. دیوارهای سنتی و آجری قابلیت انعکاس نور را نداشته و سبب تاریک به نظر رسیدن محیط کار شما می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید نور به خوبی در فضا کار شما پخش شود، استفاده از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای گزینه بسیار مناسب‌تری نسبت به دیوارهای سنتی و آجری است.

آشنایی با تفاوت های دیوارهای گچی و پارتیشن ام دی اف

پارتیشن‌های ام دی اف به عنوان یکی از جدیدترین و متداول‌ترین انواع پارتیشن‌های اداری شناخته می‌شوند که با مزایا منحصربه‌فردی که دارند توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را جلب کنند. پارتیشن‌های ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در صورتی که دیوارهای گچی و سنتی طرح و رنگ متنوعی نداشته و قیمت آن نسبت به پارتیشن‌های ام دی اف بالاتر است. اگر محیط کار شما شلوغ است و می‌خواهید تمرکز کارکنان خود را با ایجاد محیطی آرام افزایش دهید، استفاده از پارتیشن‌های اداری دوجداره که عایق صدا باشند، مقرون‌به‌صرفه‌تر از ساخت دیوارهای گچی و آجری است. همچنین شما با نصب پارتیشن ام دی اف می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید این پارتیشن‌ها را جابجا کرده و دکوراسیون محل کار خود را تغییر دهید.

پارتیشن‌های اداری بسیار راحت‌تر از دیوارهای گچی تمیز می‌شوند و تنها با داشتن یک دستمال مرطوب می‌توانید به راحتی پارتیشن ام دی اف خود را تمیز کنید. در حالی که دیوارهای گچی در صورت کثیف شدن به گچ‌کاری و نقاشی نیاز دارند. پارتیشن‌های ام دی اف از جمله پارتیشن‌هایی هستند که برای انواع محیط‌های کاری مناسب هستند. اگر قصد نصب این پارتیشن‌ها برای محیط کاری خود را دارید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۴۷۹۷۹۴ تماس گرفته و این پارتیشن را برای محیط کار خود سفارش دهید.

آشنایی با تفاوت های دیوار گچی با پارتیشن شیشه ای

اگر میان انتخاب دیوار گچی و پارتیشن شیشه‌ای برای محل کار خود مردد هستید و نمی‌دانید کدام یک گزینه مناسب‌تری برای شما است، آشنایی با تفاوت‌های این دو المان دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در انتخاب هرچه بهتر شما دارد. دیوارهای گچی عایق بسیار مناسبی برای سروصدا هستند و قیمت اجرا و نصب آن‌ها بیش‌تر از پارتیشن‌های شیشه‌ای است. از طرف دیگر دیوارهای گچی به دلیل ضخامتی که دارند امکان عبور نور نداشته و سبب تاریک به نظر رسیدن محیط می‌شوند. بنابراین این دیوارها برای استفاده در مکان‌هایی نظیر اتاق خواب مناسب است. در حالی که پارتیشن‌های شیشه‌ای امکان عبور هرچه بهتر نور را داده و فضایی دلباز و روشن را برای محیط کار شما ایجاد می‌کنند. بنابراین پارتیشن‌های شیشه‌ای گزینه‌ای بسیار مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری و سالن‌های اجتماعات هستند.

نصب پارتیشن شیشه‌ای به شما امکان تغییر چیدمان فضا را به راحتی می‌دهد. در صورتی که با استفاده از دیوارهای گچی چنین قابلیتی در دسترس شما نخواهد بود. پارتیشن‌های شیشه‌ای برخلاف دیوارهای گچی قابلیت جابجایی داشته و شما با نصب آن‌ها به راحتی می‌توانید دکوراسیون محیط کار را تغییر دهید. همچنین این پارتیشن‌ها از ظرافت و زیبایی بسیاری برخوردار بوده و یکی از زیباترین عناصر دکارتیوی است که می‌توانید در محیط کار خود از آن بهره ببرید. اگر قصد نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای را دارید، باید از مجموعه‌ای معتبر و حرفه‌ای برای انجام این کار کمک بگیرید. همچنین تحقیق در مورد پارتیشن‌های شیشه‌ای و انواع آن پیش از سفارش این پارتیشن بسیار اهمیت دارد. برای انجام این کار کافی است به سایت https://savindecor.com/ مراجعه کرده و پارتیشن شیشه‌‌ای مناسب برای محیط کاری خود را سفارش دهید.

استفاده از دیوارهای کاذب بهتر است یا پارتیشن ها؟

اگر قصد طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار خود را داشته باشید، حتما با این سوال مواجه می‌شوید که از میان دیوارهای کاذب و پارتیشن کدام یک از آن‌ها بهتر است؟ دیوارهای کاذب از کناف ساخته شده و برای تقسیم‌بندی فضا داخلی، دفاتر اداری و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. مصالحی که در دیوارهای کاذب به کار رفته است، سبب شده است که این دیوارها نسبت به دیوارهای سنتی وزن کم‌تری داشته باشند. دیوارهای کاذب مقاومت بالایی در برابر زلزله داشته و در برابر صوت و حرارت نیز عایق هستند.

پارتیشن‌ها به عنوان نوعی دیوار کاذب شناخته می‌شوند که از مصالح مختلفی نظیر چوب، شیشه و… ساخته می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام انتخاب پارتیشن یا دیوارهای کاذب باید به آن توجه داشته باشید، شفافیت قسمت‌های محل کار است. دیوارهای کاذب دارای ویژگی‌های هستند که هنگام انتخاب پارتیشن یا دیوارهای کاذب باید به آن توجه داشته باشید. دیوارهای کاذب برخی خصوصیات دیوارهای سنتی را دارند. اگر قصد دارید محیط کاری شما روشن باشد، دیوارهای کاذب انتخاب مناسبی برای شما نخواهند بود. در حالی که پارتیشن‌ها به ویژه پارتیشن‌های شیشه‌ای گزینه بسیار مناسبی برای افزایش نور محیط است.

پارتیشن‌ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، به راحتی با کمدها ادغام شده و فضا وسیعی را برای قرار دادن وسایل شما فراهم می‌کنند. همچنین شما می‌توانید کمدها و فایل‌های خود را به پارتیشن‌ها وصل کنید. در صورتی که دیوارهای کاذب چنین قابلیتی ندارند. یکی از مواردی که در هنگام مقایسه پارتیشن و دیوارهای کاذب باید با آن توجه داشته باشید، هزینه و قیمت نصب پارتیشن و دیوار کاذب است. دیوارهای کاذب را باید به زمین فیکس کرد و همین موضوع سبب می‌شود که وقت و هزینه بسیاری صرف انجام این کار شود. بنابراین اگر ‌نمی‌خواهید برای تغییر دکوراسیون محیط کار خود زیاد هزینه کنید، خرید پارتیشن‌های اداری گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

ساوین دکور منبع فروش پارتیشن اداری با مناسب ترین قیمت

امروزه پارتیشن‌ها یکی از مهم‌ترین اجزا برای چیدمان هرچه بهتر محیط کار است. شما می‌توانید متناسب با محیط کار خود به سفارش و نصب انواع پارتیشن‌ها بپردازید. همچنین پیش از سفارش پارتیشن‌های اداری به رنگ سایر اجزا دکوراسیون توجه کنید تا ظاهر محیط کار شما زیباتر شود. شما می‌توانید از ترکیب چند مدل پارتیشن در کنار یکدیگر استفاده کرده و زیبایی منحصربه‌فردی به محیط کار خود هدیه کنید. این کار علاوه‌بر زیبایی دکوراسیون محیط کار به افزایش انگیزه کارکنان نیز کمک بسیاری می‌کند.

اگر قصد تهیه پارتیشن اداری را دارید و با این سوال مواجه هستید که پارتیشن اداری از کجا بخریم؟ مراجعه به وب سایت ساوین دکور می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. این مجموعه تمامی خدمات پارتیشن‌بندی محل کار شما را بر عهده داشته و می‌توانید با خیال راحت اقدام به سفارش پارتیشن مورد نیاز خود کنید. پارتیشن اداری ساوین دکور (۰۹۱۲۵۴۷۹۷۹۴) تنوع بسیار بالایی داشته و دست شما را برای انتخاب پارتیشنی متناسب با محل کار خود باز می‌گذارد. همچنین قیمت پارتیشن‌های اداری این مجموعه بسیار مناسب است و امکان خرید آن برای هر فردی وجود دارد. با خرید پارتیشن‌های اداری از ساوین دکور به حفظ نظم در محیط کار و افزایش تمرکز و راندمان کاری کارمندان کمک بسیاری خواهید کرد.

سوالات متداول

۱_ پارتیشن‌های اداری ارزان‌تر هستند یا دیوارهای کاذب؟

اگر میان انتخاب پارتیشن اداری و دیوارهای کاذب مردد هستید و هزینه محدودی دارید، نصب پارتیشن‌ها گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

۲_ آیا می‌توان دیوارهای کاذب را جابجا کرد؟

خیر، دیوارهای کاذب دیوارهای سنتی دائمی هستند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد. اگر قصد تغییر دکوراسیون محیط کار خود را دارید، استفاده از پارتیشن‌ها برای شما مناسب‌تر است.

۳_آیا زمان نصب پارتیشن اداری از دیوارهای کاذب کم‌تر است؟

بله، اگر می‌خواهید در کم‌ترین زمان به ساماندهی محیط کار خود بپردازید، نصب پارتیشن‌های اداری انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.