تتراگلس تولیدکننده انواع پارتیشن شیشه ای با بهترین قیمت

پارتیشن اداری روشی ساده برای جداسازی فضاهای کاری کارکنان هستند. اگر می‌خواهید فضای محیط کار را با کم‌ترین هزینه به قسمت‌های متفاوت تقسیم نمایید، می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه ای اداری کمک بگیرید. پارتیشن‌های شیشه ای در مدل های متنوع عرضه می‌شوند. این سازه‌های مقرون‌به‌صرفه باعث حفظ حریم شخصی کارکنان شده و از عبور صداهای مزاحم […]

پارتیشن اداری روشی ساده برای جداسازی فضاهای کاری کارکنان هستند. اگر می‌خواهید فضای محیط کار را با کم‌ترین هزینه به قسمت‌های متفاوت تقسیم نمایید، می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه ای اداری کمک بگیرید. پارتیشن‌های شیشه ای در مدل های متنوع عرضه می‌شوند. این سازه‌های مقرون‌به‌صرفه باعث حفظ حریم شخصی کارکنان شده و از عبور صداهای مزاحم جلوگیری می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری، فضا را به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌کند. این پارتیشن‌ها نور را از خود عبور داده و باعث می‌شود تا فضا دلبازتر و روشن‌تر باشد‌. کار در محیطی با نور طبیعی روحیه کارکنان را نیز افزایش داده و این حس را به آن‌ها القا نمی‌کند که در محیطی کوچک محصور هستند. این پارتیشن‌ها از قابلیت تمیز شدن بسیار آسانی برخوردار بوده و نیازی به مراقبت بسیار ندارند.

انواع پارتیشن شیشه ای تتراگلس

تتراگلس انواع مختلف پارتیشن شیشه ای اداری را با توجه به نیاز شما با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، طراحی و اجرا می‌نماید. در ادامه انواع پارتیشن شیشه ای تتراگلس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

در ساخت پارتیشن شیشه‌ای دوجداره از پروفیل‌های ضخیم‌تری استفاده می‌شود. نصب این مدل پارتیشن بدون نیاز به دیوار و سقف امکان‌پذیر است. همچنین کابل‌های برق و شبکه را می‌توان از داخل دیواره این پارتیشن عبور داد تا فضا منظم و بدون شلوغی باشد. یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای این پارتیشن امکان جذب صدای آن تا ۸۰٪ است. همچنین برای حفظ حریم خصوصی کارکنان می‌توان از کرکره و پرده نیز استفاده کرد. هزینه نهایی پارتیشن دوجداره بالاتر از تک‌جداره خواهد شد.

در پارتیشن‌ شیشه ای دوجداره قابلیت عبور سروصدا وجود ندارد و برخلاف پارتیشن شیشه‌ای تک‌جداره امکان عبور صدا به حداقل رسیده و کارکنان می‌توانند با تمرکز کامل به انجام مسئولیت‌های خود بپردازند.

پارتیشن شیشه ای تک‌ جداره

پارتیشن شیشه‌ای تک‌جداره از یک لایه شیشه ساخته می‌شود.‌ این پارتیشن‌ها نسبت به نوع دوجداره در مدت زمان کوتاه‌تری ساخته شده و هزینه کم‌تری را نیز دربردارند. در نتیجه اگر بودجه محدودی دارید می‌توانید این نوع پارتیشن را انتخاب نمایید. مقطع پروفیلی پارتیشن تک‌جداره برخلاف دوجداره با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌گردد. از مزایای پارتیشن شیشه‌ای تک‌جداره می‌توان به هزینه کم و سرعت اجرای بالا اشاره کرد؛ اما این پارتیشن‌ها از مقاومت کمی در برابر عبور صدا برخوردار هستند.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین و کاربردی‌ترین انواع پارتیشن‌ها، مزایای متعددی را برای شما به ارمغان می‎آورد. این نوع پارتیشن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به سادگی، فضای مورد نظرتان را به دو بخش مجزا تقسیم کنید.

پارتیشن های هوشمند دارای قابلیت تنظیم مات و شفافیت هستند که آنها را از سایر پارتیشن‌‎ها متمایز می‎کند. انتخاب پارتیشن هوشمند مناسب، به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. شما باید با توجه به نوع کاربرد، ابعاد فضا، بودجه و سلیقه خود، پارتیشن هوشمند مناسب را انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه ای طرح دار

در دنیای دکوراسیون داخلی، استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار به عنوان راه حلی خلاقانه و زیبا برای جداسازی فضاها رواج یافته است. این نوع پارتیشن‌ها با نقش و نگارهای جذاب و متنوعی که بر روی شیشه شفاف آنها حک می‌شود، جلوه‌ای منحصر به فرد و چشم نواز به محیط می‌بخشند.

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات، نوعی پارتیشن مدرن و کاربردی است که از جنس شیشه ساخته شده و سطح آن با پوششی مات پوشیده شده است. این پوشش، بازتاب نور را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و دید مستقیم از طرف دیگر پارتیشن را به طور کامل از بین می‌برد.

انتخاب پارتیشن شیشه ای مات مناسب، به نیازها و سلیقه شما بستگی دارد. شما باید با توجه به نوع کاربرد، ابعاد فضا، بودجه و سلیقه خود، رنگ، ضخامت و نوع مات شدن شیشه را انتخاب کنید. همچنین، در انتخاب پارتیشن شیشه ای مات، باید به کیفیت شیشه و یراق آلات آن نیز توجه کنید.

قیمت پارتیشن شیشه ‌ای

قیمت پارتیشن شیشه ای به نوع شیشه، ضخامت شیشه، کیفیت مزوفیل و فریم مصرفی بستگی دارد؛ اما این پارتیشن‌ها به‌دلیل هزینه کم‌تر و نصب آسان همچنان نسبت به جداسازی فضا به‌صورت سنتی و ساخت دیوار ارجحیت دارند. قیمت نهایی خرید و نصب پارتیشن شیشه ای بسیار کم‌تر از هزینه دیوارکشی خواهد بود.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای

هزینه‌ای که برای خرید و نصب پارتیشن اداری صرف می‌شود، بسیار کم‌تر از هزینه ساخت دیوار به شکل سنتی است. در نتیجه اولین مزیت استفاده از پارتیشن چوبی صرفه‌جویی در هزینه‌های شرکت یا اداره خواهد بود. همچنین این پارتیشن‌ها محیطی خصوصی را برای هر کارمند ایجاد می‌کنند و هر فرد می‌تواند میز، قفسه و سایر وسایل شخصی خود را به‌راحتی در آن‌ قرار دهد. بدین ترتیب کارمندان می‌توانند این فضا را همچون خانه خود احساس کرده و احساس راحتی بیشتری در محیط کاری خود داشته باشند. علاوه‌بر این پارتیشن‌های اداری محیطی آرام و دنج را فراهم می‌سازند تا هر فرد بتواند در سکوت به انجام وظایف خود بپردازد.

سخن پایانی

امروزه به‌دلیل افزایش هزینه‌ها، اختصاص دادن اتاقی برای هر کارمند برای تمام شرکت‌ها و ادارات امکان‌پذیر نیست. به این دلیل پارتیشن‌های اداری که با هزینه بسیار کم‌تری ارائه می‌شوند، روی کار آمده‌اند. پارتیشن‌های شیشه‌ای که به‌صورت فریم‌دار و فریم لس عرضه می‌گردند از زیباترین مدل‌ها هستند که با عبور نور جلوه حرفه‌ای و شیکی را به محیط کار می‌بخشند. همچنین پارتیشن‌هایی که از جنس MDF هستند نیز به‌دلیل مقاومت بالا طرفداران زیادی دارند.

اگر به‌دنبال مجموعه‌ای معتبر و اصیل برای خرید پارتیشن شیشه ای اداری هستید، بهتر است بدانید تتراگلس بهترین پارتیشن‌های اداری تک جداره، دوجداره، مات طرح دار و هوشمند را طراحی، تولید و اجرا می‌کند. برای مشاهده نمونه کارها و درخواست مشاوره رایگان از وبسایت تتراگلس https://tetraglass.net/ دیدن نمایید.