شرکت تسفا در یک نگاه

شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان (تسفا) به‌عنوان نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران، از سال ۱۳۹۱ با ۳۶ عضو فعال فعالیت خود را آغاز نمود و با بهره‌گیری از تجربیات، امکانات و ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰۰۰ تن انواع سازه فولادی توسط سهام‌داران خود باهدف هم‌افزایی اعضا و بهره‌گیری از مزایای افزایش توان و انعطاف‌پذیری در تجمیع و تامین نیازهای تولیدکنندگان، افزایش قدرت تأثیرپذیری در تعیین شرایط بازار، از جمله فروشندگان و کارفرمایان و همچنین افزایش پیوستگی تولید همکاران صنفی، تأسیس شده ا...

به گزارش گروه ساختمان: شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان (تسفا) به‌عنوان نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران، از سال ۱۳۹۱ با ۳۶ عضو فعال فعالیت خود را آغاز نمود و با بهره‌گیری از تجربیات، امکانات و ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰۰۰ تن انواع سازه فولادی توسط سهام‌داران خود باهدف هم‌افزایی اعضا و بهره‌گیری از مزایای افزایش توان و انعطاف‌پذیری در تجمیع و تامین نیازهای تولیدکنندگان، افزایش قدرت تأثیرپذیری در تعیین شرایط بازار، از جمله فروشندگان و کارفرمایان و همچنین افزایش پیوستگی تولید همکاران صنفی، تأسیس شده است.

درباره شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان (تسفا | Tasfa)

شرکت تعاونی تسفا بااحساس نیاز اجتناب‌ناپذیر از رشد و توسعه در بازار، واحدهای تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت ساختمان و کالاهای صنعتی، مواد مصرفی جوشکاری، صنعت رنگ، صنعت پیچ‌ومهره و ابزارآلات مصرفی را در زمره فعالیت‌های خود قرار داده است. باتوجه‌به الزامات قانونی از نظر میزان سهام و تعداد سهام‌داران شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان در تیرماه سال ۱۴۰۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و اکنون با استفاده از نظر مشاوران خبره و کارآزموده در نظر دارد که وارد سازمان فرابورس ایران شود. تسفا به‌عنوان یکی از برترین تامین کنندگان مقاطع فولادی در ایران، متعهد به ارائه محصولات باکیفیت برتر و خدمات حرفه‌ای به مشتریان خود می‌باشد.

همچنین تسفا تمرکز خود را بر روی ارائه راهکارهای نوآورانه و پاسخگویی به نیازهای متغیر بازار قرار داده‌است. تسفا به خود افتخار می‌کند که دارای تیمی مجرب و متخصص است و بهبود مستمر فرایندهای بازرگانی و رعایت استانداردهای کیفیت، اولویت اوست. هدف تسفا این است که در بازار فولاد، به‌عنوان یکی از رهبران صنعت، تأثیرگذاری قابل‌توجهی داشته باشد که با تمرکز بر افزایش نرخ بازدهی سرمایه سهام‌داران و بهبود مستمر عملکرد، به‌عنوان شریکی قابل‌اعتماد برای مشتریان در تأمین نیاز مصرف‌کنندگان مقاطع فولادی در صنایع و پروژه‌های مختلف شناخته شود.

محصولات فولادی تسفا

انواع محصولات فولادی تسفا

نخستین تعاونی تولیدکنندگان سازه فولادی در ایران باهدف برآورده‌کردن بخش بزرگی از نیاز بازار، محصولات متنوع صنعت فولاد را از بهترین کارخانه‌های ایران تامین و به بازار عرضه می‌کند. در ادامه، به مهم‌ترین محصولاتی که این شرکت از بهترین کارخانه‌های ایران تامین می‌کند، اشاره می‌کنیم.

  • انواع ورق‌های فولادی (ورق سیاه، گالوانیزه، آلیاژی، روغنی و…)
  • انواع میلگرد (آجدار و ساده)
  • انواع تیرآهن (زنبوری، هاش و IPE)
  • انواع ناودانی (ساده، مشبک و اروپایی)
  • انواع نبشی (بال مساوی و بال نامساوی)
  •  انواع لوله
  • متریال جوشکاری
  • انواع قوطی
  • انواع پروفیل

افزون بر تامین محصولات ذکر شده، تسفا از مجموعه نیروی انسانی مجرب و متخصص بهره می‌برد که به‌خوبی می‌توانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهند و آن‌ها را راهنمایی کنند. در کنار تیم متخصص و مجرب، بهبود فرایندهای مستمر بازرگانی و رعایت استانداردهای تضمین کیفیت، جزو مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت بازرگانی است.

مهم‌ترین خدمات تعاونی تسفا

تسفا به‌غیراز تامین محصولات فولادی و بهبود مستمر فرایندهای تجاری خود برای افزایش بازدهی سرمایه سهام‌داران، خدمات مختلفی ارائه می‌دهد که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

امکان فروش اعتباری محصولات:

تسفا، طرح‌های فروش متنوعی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در همین راستا، خریداران با ضمانت‌نامه بانکی یا LC می‌توانند محصولات خود را از این شرکت خریداری کنند.

به‌روزرسانی قیمت محصولات فولادی:

تسفا، قیمت آهن آلات و محصولات فولادی را به‌‎صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی می‌کند تا مشتریان و افراد از آخرین نرخ محصولات در بازار مطلع شوند.

مشاوره تخصصی:

تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان با کنار هم جمع‌کردن افراد متخصص صنعت فولاد، این امکان را فراهم کرده تا مشتریان با اطلاعات کامل و جامع خرید خود را انجام دهند.

لجستیک تسفا

ارسال بار به سراسر کشور:

تسفا در ارسال بار به نقاط جغرافیایی مختلف کشور هیچ محدودیتی ندارد و مشتریان از سراسر ایران می‌توانند خرید خود را از تسفا انجام دهند.

تحلیل وضعیت بازار آهن:

تسفا به‌صورت هفتگی به ارائه تحلیل در مورد بازار و چگونگی وضعیت خریدوفروش فولاد در صنعت می‌پردازد. همچنین، این شرکت سعی می‌کند تمامی اخبار مربوط به بازار آهن، بورس فلزات و… را پوشش دهد و اطلاعات تخصصی و دقیق درمورد محصولات فولادی مثل میلگرد، تیرآهن ، نبشی ، پروفیل و … را در دانشنامه فولاد منتشر کند.

تضمین کیفیت:

تسفا، محصولات خود را از بهترین کارخانه‌های ایران تامین و کیفیت محصولات را تضمین می‌کند.

خدمات نمایشگاهی:

نخستین تعاونی سازه فولادی ایران باهدف هم‌افزایی در تبلیغات و بازاریابی برای افزایش سهم بازار فعالان حوزه فولاد کشور، نمایشگاه‌های مختلفی را برگزار و حتی به‌عنوان اسپانسر، از نمایشگاه‌های دیگر نیز حمایت می‌کند.

افتخارات تسفا

برخی از افتخارات نخستین تعاونی سازه فولادی ایران

تسفا به‌عنوان یکی از برترین تامین‌کنندگان سازه‌های فولادی در ایران، به واسطه خدمات ارزنده‌ای که ارائه کرده است، در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی توانسته عناوین افتخارآفرین مهمی را کسب کند. برخی از مهم‌ترین این افتخارت عبارت‌اند از:

  • تعاونی منتخب در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تهران در سال ۱۳۹۸
  • تندیس زرین هفتمین دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی در سال ۱۳۹۷
  • تقدیرنامه پنجمین دوره جایزه ملی تعالی مدیریت تعاونی در سال ۱۳۹۵

چشم‌انداز تسفا

شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان (tasfa.co) برنامه‌ریزی می‌کند تا تنوع محصولات خود را در صنعت فولاد افزایش دهد. باتوجه‌به نیازهای مشتریان و نیازمندی‌های بازار فولاد، محصولات متنوعی ارائه کرده و برای تأمین نیازهای گسترده‌تر در صنعت فولاد به‌عنوان برترین شرکت بازرگانی فولادی شناخته شود.

کلام آخر

درباره تسفا باید گفت که تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان یکی از برترین تامین‌کنندگان محصولات فولاد در کشور به شمار می‌رود. این مجموعه تاکنون در تامین محصولات مختلفی همچون ورق، میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل، میلگرد، قوطی و متریال جوشکاری موفق ظاهر شده و یکی از برترین شرکت‌هایی این حوزه است. چشم‌انداز تسفا این است که با برنامه‌ریزی صحیح، تنوع محصولات خود را افزایش دهد تا بیشتر نیاز کشور به محصولات فولادی را پوشش دهد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.