4 مدل روشویی جدید برای سرویس بهداشتی شما

امروزه استفاده از روشویی های شیک و مدرن بسیار رایج شده است و افراد زیادی نسبت به تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خود با استفاده از این روشویی ها اقدام می نمایند. وجود خلاقیت و فناوری های جدید در ساخت روشویی های مدرن در سرویس بهداشتی، باعث شده است تمام انتظارات افراد از داشتن یک سرویس […]

امروزه استفاده از روشویی های شیک و مدرن بسیار رایج شده است و افراد زیادی نسبت به تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی خود با استفاده از این روشویی ها اقدام می نمایند.

وجود خلاقیت و فناوری های جدید در ساخت روشویی های مدرن در سرویس بهداشتی، باعث شده است تمام انتظارات افراد از داشتن یک سرویس بهداشتی مجهز و زیبا برآورده گردد. این وسیله یکی از مهمترین اجزای مورد استفاده در هر ساختمانی است که در ابعاد و شکل های گوناگون تولید می شود.

انتخاب بهترین روشویی از میان نمونه های موجود، مستلزم به کارگیری دقت لازم در هنگام خرید است و شما می توانید با در نظر گرفتن تمام شرایط و جوانب مناسب ترین محصول را برای استفاده در سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

فروشگاه بازارک تولید کننده انواع روشویی کابینتی بدون پایه، سرامیکی و… است که محصولات خود را در سطح کیفی بالا عرضه می دارد و توانسته است در کنار فروشگاه های دیگر مانند پخش تهران، سبک مدرن و… در این زمینه سابقه درخشانی به دست بیاورد. این مجموعه با تولید روشویی های متنوع، گستره وسیعی از انتخاب را پیش روی خریداران قرار داده است.

روشویی، بهترین اختراع بشر

همانطور که می دانید، درصد زیادی از زیبایی هر ساختمان به دکوراسیون سرویس بهداشتی آن بستگی دارد. یکی از اصلی ترین المان هایی که در به وجود آمدن دکوراسیون زیبا در سرویس بهداشتی نقش موثری دارد، روشویی است.

روشویی هایی که امروزه توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان معتبر در دسترس قرار دارند از مواد اولیه مختلفی مانند سرامیک، شیشه و فلز ساخته می شوند. روشویی های مخصوص سرویس بهداشتی دارای سینک هایی هستند که در ابعاد مختلف تولید شده اند.

این سینک ها، رنگبندی های جذابی دارند که تناسب توناژ رنگی آن ها با قسمت های دیگر روشویی باعث شده است، محبوبیت بسیاری پیدا کنند. روشویی سرامیک مقاومت بالایی در برابر خط و خش داشته و همیشه چهره ظاهری خود را با همان زیبایی اولیه حفظ می نمایند.

معرفی و آشنایی با انواع روشویی

برگزیدن بهترین محصول و مناسب ترین روشویی برای داشتن سرویس بهداشتی جذاب و مدرن، مستلزم به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد هر کدام از روشویی های موجود در بازار بوده و شما می توانید با استفاده از مطالبی که در ادامه بیان خواهد شد، آشنایی نسبی درباره هر کدام از این روشویی ها به دست بیاورید.

·         روشویی های سرامیکی

امروزه متداول ترین نوع روشویی مورد استفاده در سرویس های بهداشتی، روشویی سرامیکی جدید است که طرفداران بسیاری دارد. این روشویی ها در سایزهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شوند که برای استفاده در سرویس های بهداشتی با مساحت های گوناگون کاربرد دارند. این محصول در اشکال مختلف مانند مستطیلی، گرد و کنج تولید می شود و با توجه به شرایط و دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب می گردد.

قیمت روشویی سرامیکی با توجه به کیفیتی که دارد، تعیین می شود و معمولا به اندازه ای نیست که خریدن آن مشکل باشد و اغلب افراد می توانند، این روشویی ها را تهیه نموده و در سرویس بهداشتی استفاده کنند.

·         آشنایی با روشویی کابینت دار

اگر از آن دسته افرادی هستید که لوازم شوینده و ابزار نظافت را در سرویس بهداشتی، نگهداری می کنید استفاده از روشویی کابینتی ارزان را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول کمترین فضا را در سرویس اشغال می کند و به علت اینکه در ساختار آن از پایه استفاده نشده است، می توانید به راحتی نواحی زیر روشویی را نظافت کنید و از تجمع رطوبت و آلودگی در آن قسمت جلوگیری نمایید.

ظاهر زیبای روشویی کابینتی باعث شده است، امروزه در ساختمان های مدرن و لاکچری مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در مدل های متنوعی تولید شده است و افراد می توانند بنا به سلیقه خودشان محصول دلخواه را انتخاب کنند.

قسمت کابینت این روشویی ها با استفاده از مواد با کیفیت و ضد آب ساخته شده است و داشتن نگرانی از بابت به وجود آمدن آسیب در قسمت های مختلف کابینت بر اثر رطوبت بی مورد است.

·         روشویی سنگی

انتخاب دیزاین مناسب برای سرویس های بهداشتی کاملا سلیقه ای است و معمولا متناسب با دکوراسیون ساختمان در نظر گرفته می شود. بسیاری از افراد با توجه به بودجه یا سلیقه ای که دارند، انتخاب روشویی سنگی را در اولویت قرار می دهند.

این روشویی ها با استفاده از سنگ های تزیینی ساخته می شوند و دارای جلوه ظاهری جذابی هستند. استحکام و مقاومت این روشویی ها در برابر ضربه بی نظیر است و می توانید با خیال راحت از عدم آسیب پذیری این محصول نسبت به استفاده از آن در ساختمان اقدام نمایید.

سنگ هایی که برای تولید روشویی سنگی مورد استفاده قرار می گیرند با دستگاه های مجهز و پیشرفته به خوبی صیقل می خورند تا درخشندگی مناسب را داشته باشند. نصب روشویی سنگی مستلزم به کارگیری دقت و تخصص است که از عهده افراد حرفه ای برمی آید. وجود ابزار مناسب برای نصب این روشویی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند امنیت محصول را در برابر افتادن یا صدمه دیدن تضمین کند.

·         روشویی های شیشه ای

اگر به دنبال دکوراسیون فانتزی و جذاب می گردید، باید بگوییم روشویی شیشه ای گزینه مناسبی برای رسیدن به این هدف محسوب می شود. روشویی های شیشه ای دارای رنگ بندی های جذابی هستند که با استفاده از شیشه های مختلف با رنگ های گوناگون تولید شده اند.

این روشویی ها باعث به وجود آمدن محیطی رویایی و مدرن در سرویس های بهداشتی می گردند. قرار دادن اشیای تزیینی در اطراف این روشویی یا استفاده از آینه های متناسب با چهره ظاهری روشویی شیشه ای می تواند، فضای شیک و خاص را پدید بیاورد که نظر هر بیننده ای را جلب می نماید.

نکته قابل توجه این است که روشویی شیشه ای در مقابل ضربه مقاوم است، اما باید در نظر داشته باشید که سقوط اجسام سخت و سنگین ممکن است باعث آسیب دیدن این محصول گردد.

از کجا میتوان روشویی سفارش داد؟

امروزه شرکت های بسیاری اقدام به فروش انواع روشویی نموده اند. بسیاری از فروشگاه هایی که این محصولات را ارائه می دهند، کالای خود را در سطوح مناسب کیفی در اختیار مشتریان قرار نمی گذارند. خرید روشویی از چنین فروشندگانی ممکن است، انتظارات شما را از داشتن یک محصول با کیفیت و مرغوب برآورده نسازد.

یافتن یک فروشنده معتبر و پرسابقه مهمترین نکته در انجام یک خرید بدون نقص محسوب می گردد. مجموعه بازارک ارائه دهنده انواع روشویی های سرامیکی، روشویی کابینتی بدون پایه، روشویی کابینتی کوچک و… در سطح کشور است که توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کند.