پرسود‌ترین تجهیزات پزشکی

وسایل و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، تنوع بسیار بالایی دارند اما در بین این وسایل و تجهیزات، برخی از آن‌ها مهم‌تر هستند و کاربرد زیادی دارند. هر چه وسایل دندان‌پزشکی کاربردی‌تر باشند نیز فروش و سود آن‌ها بیشتر خواهد بود‌. افرادی‌ که در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی فعالیت دارند، باید با پر سودترین […]

وسایل و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، تنوع بسیار بالایی دارند اما در بین این وسایل و تجهیزات، برخی از آن‌ها مهم‌تر هستند و کاربرد زیادی دارند. هر چه وسایل دندان‌پزشکی کاربردی‌تر باشند نیز فروش و سود آن‌ها بیشتر خواهد بود‌. افرادی‌ که در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی فعالیت دارند، باید با پر سودترین تجهیزات پزشکی آشنا باشند تا تمرکز خود را بر روی آن‌‌ها معکوس نموده و فروش و سود خود را افزایش دهند. تجهیزات پزشکی در سراسر مطب‌ها، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مطب‌های دندانپزشکی استفاده می‌شوند و به دلیل ضرورت وجود آن‌ها، متقاضیان همیشگی خود را دارند. ما نیز در ادامه به معرفی برخی از پرسودترین تجهیزات دندان‌پزشکی از جمله، یونیت دندانپزشکی، دوربین داخل دهانی، آمالگاماتور و غیره می‌پردازیم.

معرفی پرسودترین وسایل و تجهیزات دندانپزشکی

در شغل دندانپزشکی از وسایل و تجهیزات مختلفی استفاده می‌شود که برخی از آن‌ها یکبار مصرف هستند، یعنی برای هر بیمار اختصاصی بوده و بعد از مصرف دور انداخته می‌شوند. اما وسایل و تجهیزات دیگری نیز وجود دارند که قابلیت ضدعفونی و استفاده مجدد را دارند و بسیار کاربردی هستند. به دلیل کاربرد زیادی که بسیاری از وسایل و تجهیزات دندانپزشکی دارند، پرفروش بوده و سود زیادی دارند. در ادامه برخی از وسایل و تجهیزات دندانپزشکی پرسود معرفی شده است.

• وسایل یکبار مصرف

دندانپزشکان از وسایل و تجهیزات یکبار مصرف مختلفی از جمله، ماسک، سوزن، دستکش، میکرو براش، ماده قالبگیری، فورسپس، شیلدهای محافظ و غیره استفاده می‌کنند که به تعداد بیماران، به این وسایل نیاز خواهند داشت و به همین دلیل تجهیزاتی مهم و پر استفاده هستند که فروش بالایی نیز دارند.

• دستگاه آمالگاماتور

یکی از درمان‌های رایج دندان‌های پوسیده، پر کردن دندان با استفاده از مواد مخصوص است. اما برای پر کردن دندان‌ها، از ترکیبی از مواد مختلف استفاده می‌شوند که لازمه استفاده از آن‌ها، مخلوط کردن آن‌ها با هم است. برای مخلوط و ترکیب کردن مواد پر کردن دندان از دستگاهی به نام آمالگاماتور استفاده می‌شود. این دستگاه دو نوع کپسولی و پودری دارد و به دلیل کاربرد گسترده، فروش و سود آن بالا است.

• اتوکلاو دندانپزشکی

همانطور که گفته شد بسیاری از وسایل و تجهیزات دندانپزشکی قابلیت استفاده مجدد را دارند اما به شرطی که به خوبی استریل و ضد عفونی شوند. تمیز کردن وسایل دندانپزشکی با استفاده از دستگاه اتوکلاو صورت می‌گیرد، بنابراین همه مطب‌ها و مراکز دندانپزشکی به این دستگاه نیاز خواهند داشت و دستگاه پرفروشی است. این دستگاه با بخار آب و فشار و دمای بالایی که دارد، عملیات استریل کردن تجهیزات پزشکی را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

• موتور ایمپلنت

به منظور کاشت ایمپلت دندانی از موتور ایمپلنت استفاده می‌شود که این وسیله برای همه مطب‌های دندانپزشکی ضروری است و به همین دلیل پرطرفدار و پرسود است. با استفاده از موتور ایمپلنت و با کنترل سرعت و تثبیت گشتاور، جاگذاری دقیق ایمپلنت صورت می‌گیرد. موتور ایمپلنت تشکیل شده از ۴ قسمت اصلی از جمله، کنسول مرکزی، پدال کنترل، میکرو موتور و یک ضد زاویه متصل شده به میکرو موتور است. این وسیله در انواع طرح و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و به همین دلیل برای خرید موتور ایمپلنت مناسب، باید بهترین نوع آن خریداری شود.

• یونیت دندانپزشکی

بیمارانی که به دندانپزشکی مراجعه می‌کنند برای معاینه بر روی صندلی دراز می‌کشند که وسایل و تجهیزات مختلفی به آن وصل شده است و دندانپزشک برای معاینه و درمان بیمار از آن‌ها استفاده می‌کند که به این وسیله یونیت دندانپزشکی گفته می‌شوند. یونیت نیز وسیله‌ای مهم و کاربردی برای همه مطب‌های دندانپزشکی است و فروش و سود بالایی دارند.

• ساکشن دندانپزشکی

هنگام درمان بیماران، آب دهان، خون و مواد اضافی در دهان آن‌ها جمع می‌شود که باید برای دید بهتر دندانپزشک این مواد و آب اضافی جمع شود که با استفاده از ساکشن دندانپزشکی این اقدام صورت می‌گیرد. استفاده از ساکشن دندانپزشکی ضرورت زیادی دارد و همه دندانپزشکان از آن استفاده می‌کنند‌. ساکشن‌های دندانپزشکی نیز انواع مختلف و متنوعی دارند که فروش آن‌ها سود زیادی خواهد داشت.

• دوربین داخل دهانی

یکی دیگر از تجهیزات مهم دندانپزشکی، دوربین داخل دهانی است که برای تصویربرداری از دهان و دندان‌های بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از آن نیازی، با تصویربرداری در خارج از مطب نیست. با استفاده از این وسیله کاربردی، تصویربرداری از دهان بیمار صورت می‌گیرد و سپس بر روی مانیتور نمایش داده می‌شود. از دوربین داخل دهانی هم قبل از درمان و هم بعد از درمان و برای مشاهده نتیجه کار استفاده می‌شود.

• آینه دندانپزشکی

برخی از نقاط دهان و دندان به راحتی قابل مشاهده نیستند که دندانپزشک برای مشاهده و معاینه این قسمت‌ها از آینه مخصوص دندانپزشکی استفاده می کند که این وسیله نیز فروش بالایی دارد.

خرید تجهیزات پزشکی

امروزه تجهیزات و وسایل دندان‌پزشکی به روش‌های مختلفی خرید و فروش می‌شوند و امکان خرید حضوری و غیر حضوری آن‌ها وجود دارد. یکی از روش‌های کاربردی برای خرید انواع تجهیزات دندان‌پزشکی از جمله خرید موتور ایمپلنت، یونیت، اتوکلاو، آمالگاماتور، دوربین داخل دهانی و غیره، خرید مستقیم و بدون واسطه آن‌ها است که مجوعه‌های معتبر زیادی، انواع تجهیزات دندان‌پزشکی را به این روش به فروش می‌رسانند. فروشگاه اینترنتی مدیک کالا نیز فروشگاهی معتبر و شناخته شده است که همه وسایل و تجهیزات موردنیاز دندانپزشکی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه می‌کند. مجموعه مدیک کالا از اعتبار بالایی برخوردار بوده و به دلیل فروش آنلاین وسایل دندان‌پزشکی، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود.

نتیجه‌گیری

افراد و مجموعه‌هایی که در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی فعالیت دارند، باید بدانند کدام وسایل و تجهیزات پر سود‌تر هستند تا تمرکز بیشتری را بر روی آن‌ها بگذارند‌. در شغل دندانپزشکی وسایلی وجود دارد که یکبار مصرف هستند و برای هر بیمار به صورت اختصاصی استفاده می‌شوند که این وسایل عبارتنداز، دستکش، میکرو براش، ماده قالبگیری، فورسپس و غیره که کاربرد زیادی دارند و پرفروش هستند. به علاوه وسایل و تجهیزات دیگری نیز وجود دارند که قابلیت استریل و استفاده مجدد را دارند که برخی از این وسایل عبارتنداز، دستگاه آمالگاماتور، آینه دندانپزشکی، اتوکلاو، یونیت دندانپزشکی، موتور ایمپلنت، ساکشن، دوربین داخل دهانی و غیره که این وسایل نیز کاربرد زیادی دارند و فروش و سود آن‌ها بالا است. ما در این مقاله به معرفی انواع وسایل و تجهیزات پر سود پزشکی و دندانپزشکی و بهترین روش خرید آن‌ها پرداختیم. ضمناً برای خرید انواع وسایل و تجهیزات کاربردی و مهم دندانپزشکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می توان همه آن‌ها را از فروشگاه اینترنتی مدیک کالا خریداری نمو . این فروشگاه معتبر و شناخته شده است و خدمات مناسبی را به متقاضیان تجهیزات دندانپزشکی ارائه می دهد.

سوالات متداول

۱. چه تجهیزات دندانپزشکی، پر سود هستند؟

وسایل و تجهیزاتی دندانپزشکی پر سود هستند که کاربردی و مهم بوده و نقشی حیاتی برای همه مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی داشته باشند.

۲. پرسودترین تجهیزات پزشکی کدام‌اند؟

تجهیزات و وسایل مختلفی در دندانپزشکی وجود دارد که کاربردی و مهم هستند و فروش و سود بالایی دارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتنداز، وسایل یکبار مصرف، دستگاه آمالگاماتور، اتوکلاو، یونیت دندانپزشکی، موتور ایمپلنت، ساکشن، دوربین داخل دهانی و غیره.

۳. خرید تجهیزات دندان‌پزشکی با قیمت مناسب به چه روشی امکان‌پذیر است؟

فروشگاه اینترنتی مدیک کالا، فروشگاهی معتبر است که انواع تجهیزات با کیفیت دندانپزشکی را به صورت مستقیم و با بهترین قیمت عرضه می‌کند و بهترین روش برای خرید وسایل دندان‌پزشکی با قیمت مناسب است.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.