تعمیر یخچال بوش در مشهد

تعمیر یخچال بوش در مشهد تعمیر یخچال بوش در مشهد با ارائه راهکارهای درست مانع از پیشرفت مشکلات در یخچال شما می شود. این مدل یخچال برای مدت زیادی دوام دارد و با قدرت کار می کند. اما ممکن است سیستم شما با گذشت مدت ها فرسوده و خراب شود. تیم نمایندگی یخچال بوش در […]

تعمیر یخچال بوش در مشهد

تعمیر یخچال بوش در مشهد با ارائه راهکارهای درست مانع از پیشرفت مشکلات در یخچال شما می شود. این مدل یخچال برای مدت زیادی دوام دارد و با قدرت کار می کند. اما ممکن است سیستم شما با گذشت مدت ها فرسوده و خراب شود.

تیم نمایندگی یخچال بوش در مشهد برای رفع مشکلات بهترین مرکز است اما اگر می خواهید خودتان به تعمیرات برسید به خواندن ادامه مقاله بپردازید.

تعمیر یخچال بوش در مشهد

تعمیر یخچال بوش در مشهد

یخچال یخ زدایی نمی کند

اگر یخچال به مرور زمان یخ زد و به نظر رسید که دستگاه دیگر به طور خودکار یخ زدایی نمی کند، ممکن است در برد کنترل یخ زدایی یخچال نقص وجود داشته باشد.

یخچال بوش به عنوان یک وسیله فنی، دارای بردهای مدار مرکزی مختلفی است که وظایف را کنترل می کند. در مورد برد کنترل یخ زدایی قطعه ای است که همانطور که از نامش پیداست وظیفه کنترل دستگاه یخ زدایی را بر عهده دارد. برد سیگنال های مختلفی را دریافت و پردازش می کند، به عنوان مثال از ترمیستور، ترموستات یخ زدایی، تایمر یخ زدایی و خودش سیگنال ها را به عنوان مثال به بخاری یخ زدایی ارسال می کند.

اگر این برد مدار ایراد داشته باشد، تمام اجزای متصل می توانند کاملاً خوب باشند و در عین حال یخچال فرآیند یخ زدایی را شروع نمی کند و لایه ای از یخ روی کویل های اواپراتور تشکیل می شود یا در جاهای دیگر داخل یخچال منبسط می شود.

برای رفع این مشکل متخصص های نمایندگی یخچال بوش در مشهد توصیه می کند ابتدا اجزای متصل را بررسی کنید. اگر همه چیز در اینجا خوب است، معمولاً باید برد کنترل را به همراه نیروهای تعمیر یخچال بوش در مشهد تعویض کنید تا یخچال بتواند دوباره به درستی یخ زدایی کند و به روشی صرفه جویی در مصرف انرژی کار کند.

چرا یخچال بوش من خنک نمی شود؟

اگر یخچال بوش شما به حد کافی خنک نیست و هم طبق برنامه کار نمی کند، ممکن است کمپرسور معیوب باشد. یخچال های بوش دارای مدار بسته ای است که در آن مبرد از طریق لوله ها از بیرون به داخل و دوباره برمی گردد. ظرفیت سرمایش از طریق تبادل گرما و سرما ایجاد می شود. جزء مرکزی در این مدار کمپرسور است.

کمپرسور سیگنال را از ترموستات داخلی از طریق برد کنترل دریافت می کند تا شروع به کار کند زیرا دمای واقعی با دمای مورد نظر متفاوت است. اگر این کمپرسور (به آن کمپرسور نیز می گویند) معیوب باشد، دمای سردتری در داخل یخچال ایجاد نمی شود.

هنگامی که کمپرسور کار می کند، می توانید آن را از بیرون بشنوید (با زمزمه کردن یا وزوز بلند). اگر این صدا برای مدت طولانی تری شنیده نشود، مدار خنک کننده کار نمی کند. اگر قطعات کنترل قبلاً بررسی شده باشند، ممکن است نقصی در کمپرسور وجود داشته باشد و باید توسط تیم با تجربه و ماهر تعمیر یخچال بوش در مشهد تعویض شود. این اغلب به دانش تخصصی صریح نیاز دارد و توصیه می کنیم با تکنسین های تعمیر یخچال بوش در مشهد مشورت کنید.

یخ ساز یخچال بوش کار نمی کند

آیا برای خنک کردن نوشیدنی ها به تکه های یخ نیاز دارید یا چیز دیگری اما یخ پخش کننده در یخچال کار نمی کند؟ یکی از دلایلی که یخ ها دیگر نمی توانند داخل ظرف نگهداری شوند، ممکن است نقص در تیغه یخ شکن باشد که باید بررسی شود.

آب یخ ساز ابتدا در یک کاسه ریخته می شود. دمای محیط پوسته آنقدر پایین است که آب به یخ تبدیل می شود. سپس این بلوک یخ خرد شده و به عنوان تکه های یخ در ظرف نگهداری قرار می گیرد. تیغه ها مسئول شکستن یخ در محل هستند.

این امکان وجود دارد که تیغه یخ شکن یخ زده باشد و دیگر کار نکند. این را می توان با کمی آب گرم حل کرد، اگرچه مهم است که در طولانی مدت بررسی کنیم که چرا یخ در این مکان تشکیل شده است. این تیغه ها همچنین ممکن است به صورت مکانیکی خم شده یا حتی شکسته شوند یا ممکن است به دلایل دیگری گیر کنند که می توان آنها را به صورت چشمی بررسی کرد. در این صورت باید تیغه یخ شکن به عنوان قطعه یدکی یخچال در مرکز تعمیر یخچال بوش در مشهد تعویض شود.

توصیه ی تیم تعمیر یخچال بوش در مشهد برای به درستی کار نکردن یخچال بوش

اگر یخچال بوش شما دیگر غذا را به درستی خنک نمی کند یا عملکرد آن به طور ناگهانی کاهش می یابد، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. برای حل مشکل، طبق گفته ی متخصص های نمایندگی یخچال بوش در مشهد مراحل زیر را دنبال کنید:

سیم پیچ های خازن را بررسی کنید

کویل های کندانسور شایع ترین علت خنک کننده ناکافی هستند که اغلب می توانید آنها را در پشت دستگاه پیدا کنید.

بررسی کنید که کویل ها تا چه حد کثیف هستند. در این حالت یخچال بوش دیگر نمی تواند دمای مناسب را حفظ کند و بنابراین دیگر به خوبی خنک نمی شود. باله های سیم پیچ را با پارچه تمیز کنید.

یخچال بوش را یخ زدایی کنید

دیوارهای داخلی یخی نیز می توانند بر عملکرد یخچال بوش شما تاثیر بگذارند. لایه های ضخیم یخ از انتشار و پخش بهینه سرما در اتاق سرد جلوگیری می کند. در این صورت حتما باید یخچال بوش را یخ زدایی کنید.

فن یا موتور فن را بررسی کنید

ابتدا دستورالعمل عملکرد را بررسی کنید تا ببینید خازن دستگاه شما حتی فن دارد یا خیر. اگر کثیف باشد، گرما دیگر نمی تواند به درستی دفع شود، که به نوبه خود عملکرد خنک کننده یخچال بوش را محدود می کند.

موتور فن روی اواپراتور قرار دارد و هوا را از روی کویل های خنک کننده می کشد و آن را روی محفظه یخچال پخش می کند.

تیغه فن را با چرخاندن دستی آن بررسی کنید. اگر نمی تواند آزادانه حرکت کند، موتور باید در مرکز تعمیر یخچال بوش در مشهد تعویض شود. اگر موتور فن صداهای غیر معمول بلندی ایجاد کند، همین امر صدق می کند.

ترموستات را بررسی کنید

به همین ترتیب، یک ترموستات معیوب می تواند باعث شود که یخچال بوش نتواند دمای خود را حفظ کند. این می تواند به دلیل استرس طولانی مدت و همچنین به دلیل تنظیمات نادرست رخ دهد.

برای بررسی، ترموستات را از پایین ترین به بالاترین تنظیم کنید و به صدای کلیک گوش دهید. اگر نمی توانید این را بشنوید، احتمالاً قطعه معیوب است و باید به همراه نیروهای تعمیر یخچال بوش در مشهد تعویض شود.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.